The Use of visual idea in illustrated entertainment posters and approaches in Turkey
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET DÜŞÜNCENİN GÖRSELLEŞTÎRÎLEREK ÎLLÜSTRATİF GÖSTERİ AFİŞLERİNDE KULLANIMI VE TÜRKİYE'DEKİ YAKLAŞIMLAR Özlem Özkal Grafik Tasarım Bölümü Yüksek Lisans Tez Yöneticisi: Prof. Mürşide İçmeli Şubat, 1994 Bu çalışmanın amacı illüstratif gösteri afişlerinde bulunan görsel düşüncenin oluşumunu ve afişlerin iletişim işlevine katkısını inceleyerek, Türk gösteri afişlerini bu yönde değerlendirmektir. Anahtar sözcükler: Düşüncenin görselleştirilmesi, gösteri afişi, illüstrasyon, iletişim. iv ABSTRACT THE USE OF VISUAL IDEA IN ILLUSTRATED ENTERTAINMENT POSTERS AND APPROACHES IN TURKEY Özlem Özkal M. F. A. in Graphic Design Supervisor: Prof. Mürşide tçmeli February, 1994 The intention of this study is to examine the formation of the visual idea as a contributor to the communicative function of the illustrated entertainment posters and to evaluate Turkish entertainment posters in terms of this practice. Key Words: Visual idea, entertainment posters, illustration, communication. m
Collections