Show simple item record

dc.contributor.advisorBeler, Feyzan
dc.contributor.authorÇetinkaya, Kaan
dc.date.accessioned2020-12-04T09:16:01Z
dc.date.available2020-12-04T09:16:01Z
dc.date.submitted1995
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/69639
dc.description.abstractÖZET İÇ MİMARI SERVİSLER ICIN PAZARLAMA VE SATIS TEKNİKLERİ Kaan Çetinkaya İç Mimari Bolumu Yüksek Lisans Tez Yöneticisi: Assist. Prof. Dr. Feyzan Beler Ocak, 1995 Bu tezde, iç mimari servisler için pazarlama ve satrs teknikleri incelenmiştir. Profesyonel servisler için pazarlama tekniklerinin ortaya çıkısı ve iç mimari servislerin pazarlanmasına duyulan ihtiyacı oluşturan sebepler belirtilmiştir. Müşterilerin ihtiyaçlarını analiz eden ve tasarımcıların kişisel kapasitelerini belirlemeye yarayan yöntemler tartışılmıştır. Analize bağlı hedef belirleme ve bu hedefleri başarmayı amaçlama, iç mimariye uyarlanabilen pazarlama araçları arasında incelenmiştir. Tasarım mesleğinde satış teknikleri, projeyi ikna edici bir yolla sunma yöntemi olarak dusunulmus ve son olarak pazarlama teknikleri Ankara'da örnek çalışmalar ile değerlendirilmiştir. iv
dc.description.abstractABSTRACT MARKETING AND SELLING TECHNIQUES FOR INTERIOR DESIGN SERVICES Kaan Çetinkaya M. F.A. in Interior Architecture and Environmental Design Supervisor: Assist. Prof. Dr. Feyzan Beler Throughout the thesis marketing and selling techniques for interior design services are examined. The emergence of marketing professional services and the reasons that create the needs for marketing interior design services are stated. Methods of analyzing client needs and designers own capabilities are discussed. Setting goals depending on analysis and planning to achieve these goals are examined within the marketing tools applicable for interior design services. Selling techniques in design business are evaluated as presenting the projects in a persuasive manner. Finally these techniques are evaluated through cases in Ankara. men_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİç Mimari ve Dekorasyontr_TR
dc.subjectInterior Design and Decorationen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMarketing techniques for interior design services
dc.title.alternativeİç mimari servisler için pazarlama ve satış yöntemleri
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmSales methods
dc.subject.ytmInterior architecture
dc.subject.ytmMarketing
dc.identifier.yokid43608
dc.publisher.instituteGüzel Sanatlar Enstitüsü
dc.publisher.universityİHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid43608
dc.description.pages95
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess