Marketing techniques for interior design services
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET İÇ MİMARI SERVİSLER ICIN PAZARLAMA VE SATIS TEKNİKLERİ Kaan Çetinkaya İç Mimari Bolumu Yüksek Lisans Tez Yöneticisi: Assist. Prof. Dr. Feyzan Beler Ocak, 1995 Bu tezde, iç mimari servisler için pazarlama ve satrs teknikleri incelenmiştir. Profesyonel servisler için pazarlama tekniklerinin ortaya çıkısı ve iç mimari servislerin pazarlanmasına duyulan ihtiyacı oluşturan sebepler belirtilmiştir. Müşterilerin ihtiyaçlarını analiz eden ve tasarımcıların kişisel kapasitelerini belirlemeye yarayan yöntemler tartışılmıştır. Analize bağlı hedef belirleme ve bu hedefleri başarmayı amaçlama, iç mimariye uyarlanabilen pazarlama araçları arasında incelenmiştir. Tasarım mesleğinde satış teknikleri, projeyi ikna edici bir yolla sunma yöntemi olarak dusunulmus ve son olarak pazarlama teknikleri Ankara'da örnek çalışmalar ile değerlendirilmiştir. iv ABSTRACT MARKETING AND SELLING TECHNIQUES FOR INTERIOR DESIGN SERVICES Kaan Çetinkaya M. F.A. in Interior Architecture and Environmental Design Supervisor: Assist. Prof. Dr. Feyzan Beler Throughout the thesis marketing and selling techniques for interior design services are examined. The emergence of marketing professional services and the reasons that create the needs for marketing interior design services are stated. Methods of analyzing client needs and designers own capabilities are discussed. Setting goals depending on analysis and planning to achieve these goals are examined within the marketing tools applicable for interior design services. Selling techniques in design business are evaluated as presenting the projects in a persuasive manner. Finally these techniques are evaluated through cases in Ankara. m
Collections