Browsing GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-4 of 4
-
A historical comparative analysis of family images in `detergent` `soft drink` and `margarine` advertisements on Turkish television
(İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET TÜRK TELEVİZYON REKLAMLARINDA İÇİNDE AİLE İMAJI GEÇEN `TEMİZLİK MALZEMESİ` `MARGARİN` VE `MEŞRUBAT` REKLAMLARININ 1980 SONRASI VE GÜNÜMÜZ OLARAK KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZİ Gizem Alagöz Grafik Tasarım Bölümü Yüksek ... -
A vanguard of postmodern condition: Vebral and visual rhetoric in contemporary advertising
(İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET POSTMODERN DURUMUN BİR HABERCİSİ ÇA?DAŞ REKLAMCILIKTA SÖZEL VE GÖRSEL RETORİK Başak Şenova Grafik Tasarım Bölümü Tez Yöneticisi: Yardımcı Doç. Dr. Mahmut Mutman Eylül, 1995 Bu çalışmanın amacı, reklamlarda kullanılan ... -
Printed advertisement and WEB advertisement: A comparative study on design characteristics of both media
(İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET BASILI REKLAM VE WEB REKLAMI: HER İKİ REKLAM ARACININ TASARIM ÖZELLİKLERİNİ KARŞILAŞTIRAN BİR ANALİZ Gökçe Çuhadar Grafik Tasarım Bölümü Yüksek Lisans Tez Yöneticisi: Yar. Doç. Marek Brzozowski Eylül, 2005 Bu tez ... -
The dynamic interaction between advertising and popular culture: A case study on İxir TV commercials
(İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tez kapsamında ?reklam? kavramı, ekonomik araç olma boyutunun ötesinde,popüler kültür başlığı altında kültürel ve sosyal bir veri havuzu olması açısından elealınmıştır. Popüler kültür ve reklam arasındaki dinamik paylaşım, ...