Browsing BEYKENT ÜNİVERSİTESİ by Subject "112 Emergency Call Center"
Now showing items 1-2 of 2
-
112 servisi çalışanlarına yönelik şiddet ve sonuçları (Denizli İli örneği)
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-04-02)Şiddet çalışanları olumsuz etkilemektedir. Şiddet mağduru olandan tutunda çalışanlara, kuruma ve topluma kadar bu etkilenme devam etmektedir. Bu etkilenmeleri ortadan kaldırmak için şiddete karşı önlemler alınmalıdır. Önlem ... -
Acil Hizmetler Komuta Kontrol Merkezi çalışanlarının iletişim becerilerinin değerlendirilmesi – İstanbul 112 Komuta Kontrol Merkezinde yapılan bir çalışma
(BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021-03-11)Araştırmanın amacı Acil Hizmetler Komuta Kontrol Merkezi çalışanlarının iletişim becerilerinin değerlendirilmesidir. Araştırmada betimsel tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın evreni İstanbul 112 Avrupa ve Anadolu ...