Show simple item record

dc.contributor.advisorÇağlı, Uğur
dc.contributor.authorUğur, Meltem
dc.date.accessioned2021-05-08T11:35:07Z
dc.date.available2021-05-08T11:35:07Z
dc.date.submitted1992
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/687616
dc.description.abstractÖz SERVİS PAZARLAMASI: ORTADOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ BİLGİ İŞLEM MERKEZİ ÖRNEĞİ UĞUR, Meltem Yüksek Lisans Tezi, İşletme Anabilim Dalı Tez Yöneticisi: Doç. Dr. Uğur ÇAĞLI Mart, 1992, 2 06 sayfa. Bu tezde, önce servis kavramı ve servis pazarlaması üzerine bir literatür araştırması yapılmış ve geleneksel pazarlama değişkenlerinin servis organizasyonları için nasıl değiştiği tartışılmıştır. Daha sonra, örnek bir servis organizasyonu olan ODTÜ Bilgi İşlem Merkezi üzerinde bir uygulama yapılmıştır. Bilgi İşlem Merkezi kullanıcılarına uygulanan bir anket aracılığı ile şu anda uygulanmakta olan pazarlama değişkenlerinin etkinliği ve kullanıcıların verilen servislerle ilgili memnuniyet derecesi ölçülmüştür. Elde edilen sonuçlar doğrultusunda bu organizasyon için pazarlama amaçları ve bu amaçlara ulaşmak için uygulanması gereken pazarlama planı hazırlanmıştır. Anahtar Kelimeler: Servis, Servis Pazarlaması, Bilgi İşlem Servislerinin Pazarlanması Bilim Dalı Sayısal Kodu: 215.03.01
dc.description.abstractABSTRACT SERVICES MARKETING: A CASE STUDY ON MIDDLE EAST TECHNICAL UNIVERSITY COMPUTER CENTER UĞUR, Meltem Master of Business Administration Supervisor: Assoc. Prof. Dr. Uğur ÇAĞLI March, 1992, 206 pages. In this study, first a literature survey on services and services marketing has been conducted and how the traditional marketing mix variables are adopted for service organizations has been discussed. Then, a case study on a service organization namely METU Computer Center has been done. With the application of a questionnaire to users, the effectiveness of current marketing mix variables and satisfaction level of users for the current services are measured. The obtained results are then used to define the marketing objectives for this organization and prepare a marketing plan to pursue these objectives. Keywords: Service, Services Marketing, Computer Center Services Marketing Science Code: 215.03.01 1X1en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleServices marketing: A case study on Middle East Technical University Computer Center
dc.title.alternativeServis pazarlaması: Orta Doğu Teknik Üniversitesi Bilgi İşlem Merkezi örneği
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmInformation processing center
dc.identifier.yokid21654
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid21654
dc.description.pages206
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess