Show simple item record

dc.contributor.advisorGünceler, Bülent
dc.contributor.authorBaşaran, Elif Yaşar
dc.date.accessioned2021-05-08T10:31:41Z
dc.date.available2021-05-08T10:31:41Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/673109
dc.description.abstractGünümüz bankacılığı hizmet anlayışı, bankaların başarısının sadece rakamlarlaaçıklanamayacağını kabul etmiştir. Bankaların başarısı müşterilerinin memnuniyetiyleölçülür hale gelmiştir. Bunun için izlenecek yol ve yöntemlerle ilgili çok çeşitli yaklaşımlarmevcuttur. Bu tezde bireysel bankacılık müşterilerine yönelik hizmetlerde servismükemmeliyeti ve memnuniyet kriterlerinin yanı sıra bu başarıya giden etkenlerden insanfaktörü değerlendirilmiştir.Anahtar Kelimeler: Bireysel Bankacılık, Müşteri Hizmetleri, NLP, Müşteri Memnuniyeti,CRM
dc.description.abstractToday banking service mentality has accepted that the success of banks cannot beexplained only by their balance sheet numbers. The success of banks has been measured bythe satisfaction rate of their customers. Therefore, there are many different approachesrelated with the strategies and techniques that can be pursued. In this thesis, there has beenevaluated that service perfection and satisfaction criterias into the individual bankingcustomers and also human factor that affects this success.Key Words: Individual Banking, Customer Services, NLP, Customer Satisfaction, CRMen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleBireysel bankacılıkta müşteri ilişkileri ve servis mükemmeliyeti sağlanmasında insan faktörü
dc.title.alternativeRetail banking customer relationships and service excellence may make to the human factor
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentBankacılık Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmServices
dc.subject.ytmService department
dc.subject.ytmHuman resources
dc.subject.ytmHuman resources management
dc.subject.ytmPerfection
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmBanking sector
dc.subject.ytmRetail banking
dc.subject.ytmCustomer relationship
dc.subject.ytmBanking
dc.identifier.yokid10074038
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityOKAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid388843
dc.description.pages178
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess