Show simple item record

dc.contributor.advisorKılıç, Remzi
dc.contributor.authorBattaloğlu, Füsun Mehtap
dc.date.accessioned2021-05-08T10:17:45Z
dc.date.available2021-05-08T10:17:45Z
dc.date.submitted2001
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/672315
dc.description.abstractÖZET Bu araştırma; Eylül 1999 tarihli Tebliğler Dergisi'ne göre uygulamada olan İlköğretim 4. ve 5. Sınıflar Sosyal Bilgiler Dersi'nin Öğretmen ve Müfettiş görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi amacıyla yapılmıştır. Değerlendirilme boyutu içerisinde bu dersin `amaç, muhteva, öğretim faaliyetleri ve değerlendirme` durumları incelenmiştir. İlköğretim ile ilgili Milli Eğitim Temel Kanunu, Milli Eğitim Şura kararlarına da yer verilen araştırmanın teorik temellerini ortaya koymak amacıyla. İlköğretimin tarihçesi. Sosyal Bilgiler Dersi'nin niteliği, bugünkü durumu ve İlkokul programlan incelenmiştir. Araştırma bölgesini, Niğde İlindeki merkeze bağlı tüm İlköğretim Okulları oluşturmaktadır. Veriler ise. bu İlköğretim Okullarında görev yapan Öğretmenler ile bu okulları denetleyen müfettişlere uygulanan anket formları ile toplanmıştır.
dc.description.abstractSUMMARY This research was done with the aim of the evaluation of 4th and 5th Social Science Lessons in view of the teachers and the inspectors in primary Education's school which is carrying out, according to the Bulletin Rewiew dated in Semtember 1999. The aim, contents and education's activities of this lesson were examined in this evaluation. The history of primary education, the quality and today's position of Social Science Lesson, and primary school's programines were examined to point out the teoric foundations of the study in Ministry of National Education. The areas of this study are consisted of all the primary schools in Niğde. The data were gathered from inquiries forms filled by inspectors who examine the school's and teachers in these schools. IVen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleNiğde ili ilköğretim okullarında 4. ve 5. sınıf sosyal bilgiler dersinin öğretmen ve müfettiş görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi
dc.title.alternativeThe Evaluation of 4 th and 5 th social science lessons in view of the teachers and the inspectors in Niğde's primary school
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmController
dc.subject.ytmCurriculum
dc.subject.ytmTeacher opinions
dc.subject.ytmSocial studies course
dc.subject.ytmProgram evaluation
dc.subject.ytmPrimary education schools
dc.identifier.yokid111387
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNİĞDE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid108939
dc.description.pages115
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess