Show simple item record

dc.contributor.advisorUslu, Şemsettin
dc.contributor.authorMercan, Serdar
dc.date.accessioned2021-05-08T10:17:13Z
dc.date.available2021-05-08T10:17:13Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/672161
dc.description.abstractBu araştırmanın kapsamını, Emniyet Teşkilatında hizmet içi eğitim etkinlikleri ve bu etkinliklere katılanların görüş ve önerileri oluşturmaktadır. Araştırmanın amaçlarını, Emniyet Teşkilatında hizmet içi eğitim programlarının türleri, temel amacı, programlardaki konuların içeriği, katılma şekli, programların süresi, sınıf mevcutları, programlara öğretim üyesi olarak kimlerin katılacağı, programların hangi öğretim yöntemiyle işlendiği, eğitim tesislerinin özellikleri, hizmet içi eğitimle ilgili mevzuat gibi konular oluşturmaktadır. Bu araştırma, hizmet içi eğitim etkinliklerine katılan personelin görüşlerine yer vermesi ve uygulamayı da incelemesi yönüyle önemlidir. Araştırmada tarama modeli kullanılmış ve 18' i sınıflama türünde, 10' u beşli derecelendirme türünde, 1' i de açık uçlu olmak üzere.toplam 29 sorudan oluşan bir anket geliştirilmiş ve hizmet içi eğitim etkinliklerine katılmış amir ve memurların görüşleri bu anketle alınmıştır. Ankara il Emniyet Müdürlüğünde görevli personelin görüşlerini içeren 400 anket geçerli ve kabul edilebilir bulunarak çözümlemeye esas alınmıştır. Verilerin çözümlemesinde, sınıflama türündeki sorularda frekans ve yüzde, açık uçlu sorularda görüş ve öneriler, beşli derecelendirme türündeki sorular için de aritmetik ortalamalar kullanılmıştır. Ayrıca gruplar arasındaki farklılık, t-testi kullanılarak (a =0.05 güven düzeyinde) test edilmiştir.
dc.description.abstractThe present situation of in-service training in Police Organization and meanwhile the attendants advices and critiques about this kind of educations both embodied the problem of this research. The goal of this study is to bring the facts to light like whether it was negotiated with the students when determining what kinds of programmes will be followed and its basic purpose, the contexts of programmes, the requirements of applications, the time limits of courses, the number of students for Per class', defining the instructors qualifications, by following which educational tactics the programmes will be carried out, the ongoing rules and ways for in-service education, the sufficiency of policy and educational expenditure and the regulation of attending the courses regularly. The importance of this research is supported by its consulting the attendants of in-service training and examining the implementation of them. In Surveys model of searching has been used and 18 of all is sort of classifying, 10 fives leveling, 1 open ended. So, questionnaire has been developed consisting 29 questions. The police chives and officer's views has been taken about in-service activities. Views of personals working at Safe Directorate of Ankara has taken with 400 questionnaires. All of these has considered acceptable. In analysing of datas, frekans and percentage for classfying questions, views and suggestions for open ended questions, aritmatic average for fives leveling questions has been used. In addition differences between groups tested by using t-test (oc= 0,05 trust level ). nen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectKamu Yönetimitr_TR
dc.subjectPublic Administrationen_US
dc.titleEmniyet teşkilatında hizmet içi eğitim etkinlikleri ve bunların değerlendirilmesi üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeIn-service training activities in police organisation and research on this criticism of the activities
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentKamu Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmAnkara
dc.subject.ytmEducation
dc.subject.ytmIn service training
dc.subject.ytmPolice organization
dc.identifier.yokid164212
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNİĞDE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid147883
dc.description.pages136
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess