Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzcan, Ali
dc.contributor.authorElgörmüş, Ahmet
dc.date.accessioned2021-05-08T10:16:30Z
dc.date.available2021-05-08T10:16:30Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/671799
dc.description.abstractİşletmeler için müşteri memnuniyeti günümüzde işletmelerin en önemli varlığı veyaşamlarını sürdürmek için ihtiyaç duydukları önemli kaynaklardan biridir.Günümüzde, ekonomik, sosyal ve kültürel yapıdaki değişimler, müşterilerin istek veihtiyaçlarında değişim ve farklılıklar ortaya çıkmasına sebep olmuştur. Fakatmüşterilerin istek ve ihtiyaçlarındaki değişim ve farklılıklar, işletmenin bünyesindeki kalite çemberlerinin de farklılaşmasına neden olurlar. Bu durumda sürekli iyileştirmesürecini de olumlu yönde etkiler. Müşteri memnuniyetinde kaydedilen gelişmelerbunlardan biridir. Bu gelişmelerden biri, işletmelerin, sunumlarıyla müşterilerini nasılmemnun edeceği konusunda doğrudan bilgi sahibi olması ve dolayısıyla müşterimemnuniyetini izleyebilmesidir. Bir diğeri ise müşteri ile kurulan diyaloglar sayesindemüşterilerin yeni ürün/hizmet bulma olanağı sağlanması ve işletme müşterilerininihtiyaçlarını başkalarından daha önce sezerek karşılamasıdır. Müşteri memnuniyetininsağladığı bazı finansal yararlar da bulunmaktadır.
dc.description.abstractThe customer satisfaction is one of the most important sources for the companies thatneed to survive nowadays. Today, the changes in social, economical and culturalconstructions caused the emergence of the changes and differences of the needs anddemands of the customers. However, these changes and differences in the customer‟sneeds and demands would cause the differentiations of the quality circles. This situationaffects the continuous improvement positively. There are many developments in thecustomer satisfaction. One of these developments is that the firms have the knowledgeabout how to satisfy their customer directly, and thus that firms can be able to followthem. Another is that the firms can provide their customer to find the newproduct/service through the dialogues with the customers that is established and that thefirms supply with their customer‟s need more before the other by rumbling these needs.There are some financial benefits of the customer satisfaction as well.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimitr_TR
dc.subjectHealth Care Managementen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTelefonla randevu alma sistemlerinin hasta memnuniyeti üzerindeki etkilerin araştırılması
dc.title.alternativeA study of the systems of getting an appointment with the phone over effects of the patient satisfaction
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentSağlık Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmCommunication
dc.subject.ytmCommunication means
dc.subject.ytmCommunication choices
dc.subject.ytmTreatment
dc.subject.ytmPatient satisfaction
dc.subject.ytmTelephone
dc.subject.ytmCentral hospital appointment system
dc.subject.ytmPatients
dc.identifier.yokid10157948
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid481343
dc.description.pages75
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess