Aracı kurum hizmeti veren işletmelerde marka işletme olmanın, çalışan memnuniyeti üzerindeki etkisine yönelik bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmada; Sermaye piyasalarında faaliyet gösteren aracı kurum çalışanlarının memnuniyet düzeyleri ele almıştır. İç müşteri olan aracı kurum çalışanlarının memnuniyet düzeylerinin belirlenmesinde; iç müşterilerin sundukları hizmetin kaliteli, etkin ve verimli olmasında aracı kurumların yönetimin etkisi üzerinde durulmuştur. Aracı kurum hizmeti veren işletmelerde marka işletme olmanın, çalışan memnuniyeti üzerindeki etkisine yönelik çalışmamızın ilk bölümünde marka kavramı, ikinci bölümde iç müşteri ve iç müşteri memnuniyeti son bölümde de Aracı Kurumların SPK kanunu çerçevesinde yasal durumlarına kısaca değinilerek, markalı aracı kurum çalışanları ile yapılan memnuniyet düzeyi anket çalışması SPSS.22 Versiyonu ile analiz edilmiş ve memnuniyet seviyeleri irdelenmiştir. In the thesis; the level of satisfaction of the brokerage firm employees operating in the capital markets has been discussed. Determining the level of satisfaction of internal customer of brokerage firm's employees, which are internal customers; the impact of the management of brokerage firms on the quality, effectiveness and efficiency of the services internal customers serve is emphasized. In section one; the notion of brand, in section two; internal customer and its satisfaction, in the last section mentioning briefly about the legal status of brokerage firm in the frame of the CMB law, the levels of satisfaction survey of branded brokerage firm employees having analyzed by SPSS.22 version, their satisfaction level is examined in this research on the impact of being a brand business on employee satisfaction in brokerage firms.
Collections