Lise öğrencilerinin siber zorbalık düzeyleri ile algılanan sosyal destek düzeyleri arasındaki ilişkinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
dc.contributor.advisor | Üre, Ömer | |
dc.contributor.author | Akar Çelik, Asli | |
dc.date.accessioned | 2021-05-08T09:55:25Z | |
dc.date.available | 2021-05-08T09:55:25Z | |
dc.date.submitted | 2015 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/666738 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmada, lise öğrencilerinin siber zorbalık düzeyleri ile algılanan sosyaldestek düzeyleri arasındaki ilişkiyi ve bu iki değişkenin, cinsiyet, sınıf düzeyi, öğrenimgörmekte olduğu lise türü, okuduğu sınıf düzeyi, interneti daha çok hangi amaçlarlakullandıkları, günde ortalama internete giriş saatleri, anne-baba eğitim durumlarına göredeğişip değişmediğini incelemek amaçlanmıştır. | |
dc.description.abstract | In this study, it is aimed to examine that the relation- ship among the relationshipamong the high school students whose social support levels by perceived withcyberbullying. This visits have twelve variables, gender, grade level , school type thathave been studying , class level that has been studying, daily average access times ofinternet and what purposes they use internet more, and also it is aimed to examine thatthis situation is changed whether the parents education levels or not. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Lise öğrencilerinin siber zorbalık düzeyleri ile algılanan sosyal destek düzeyleri arasındaki ilişkinin bazı değişkenler açısından incelenmesi | |
dc.title.alternative | Cyberbullying and level of high school students between percevied social support levels investigation in terms for some variables | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Bullying | |
dc.subject.ytm | Cyberbullying | |
dc.subject.ytm | Social support | |
dc.subject.ytm | Scales | |
dc.subject.ytm | Perceived social support | |
dc.subject.ytm | Students | |
dc.subject.ytm | High schools students | |
dc.identifier.yokid | 10087775 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | MEVLANA ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 412384 | |
dc.description.pages | 76 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |