Eğitim fakültesi müzik eğitimi öğretmenliği ABD klasik gitar öğrencilerinin çalışma alışkanlıkları
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu araştırma, Türkiye'deki Eğitim Fakülteleri Müzik Eğitimi Anabilim Dalları Klasik Gitar öğrencilerinin bireysel çalışma alışkanlıkları ve bu alışkanlıklarının oluşumunda, gelişiminde gitar öğretmenlerinin katkısını ortaya koymak amacıyla yapılmıştır. Çalışma; amacı, amaca uygun olarak izlenen yöntem ve toplanan verilerin niteliği bakımından betimsel bir araştırmadır.Araştırmada veriler, anket tekniği uygulanarak elde edilmiş, SPSS. 15 paket programı ile veri analizleri yapılmıştır. Araştırmanın örneklem grubunu Türkiye'deki toplam 23 Eğitim Fakültesi Müzik Eğitimi Öğretmenliği ABD Klasik Gitar öğrencilerini temsil etmek üzere Mehmet Akif Ersoy, Pamukkale, Dokuz Eylül, Adnan Menderes, Muğla ve Trakya Üniversiteleri ikinci, üçüncü ve dördüncü sınıf, toplam 55 klasik gitar öğrencisi oluşturmaktadır.Araştırmada anketten elde edilen sonuçlar tablolar halinde gösterilmiş, konuyla ilgili öneriler sunulmuştur.Anahtar KelimelerÇalgı Eğitimi, Eğitim Programı, Klasik Gitar, Klasik Gitar Eğitimi, Müzik Eğitimi, Öğretmen This research has been made for the students of Music Education Department of Education Faculties MSC (Master of Science) in Turkey in order to reveal the contribution of Guitar Teachers over the Classic Guitar students? individual guitar working habbits and the formation of these habbits. This study is a descriptive research in accordance with goals and objectives that are tracked in terms of methods and quality of data collected.Research data has been obtained by applying the survey technique,data analysis was done with the package programme SPSS 15. Sample of the study group consists of 55 students from Mehmet Akif Ersoy, Pamukkale, Dokuz Eylül, Adnan Menderes, Mugla and Trakya University second, third and fourth grade classical guitar students to represent all students of 23 Faculty of Education and Fine Arts Department of Music Teacher Training MSC in Turkey.The results obtained from the research surveys shown in the charts, the relevant recommendations are presented at the end of this study.Key WordsInstrument Education, Training Programs, Classical Guitar, Classical Guitar Education, Music Education, Teacher,
Collections