Show simple item record

dc.contributor.advisorYurtseven, Ömer
dc.contributor.authorGüvenç Işiker, Gülbanu
dc.date.accessioned2020-12-04T08:15:19Z
dc.date.available2020-12-04T08:15:19Z
dc.date.submitted1999
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/65113
dc.description.abstractÖZET Hizmet sektörünün gelişmesiyle birlikte, hizmet kalitesinin tanımlanması ve ölçülmesi gerekliliği ortaya çıkmıştır. SERVQUAL adı verilen ve hizmet kalitesini ölçmek üzere geliştirilmiş olan ölçme metodu 1991 yılından itibaren ABD'de ve Türkiye'de çeşitli hizmet sektörlerinde kullanılmıştır. SERVQUAL, 1996 yılmda yenilenmiş fakat literatürde yeni şeklinin kullanıldığı bir çalışmaya rastlanmamıştır. Bu çalışmanın amacı yenilenmiş SERVQUAL ölçme Metodu'nun daha önce Türkiye'de üzerinde herhangi bir çalışma yapılmamış sigortacılık sektöründeki bir sigorta işletmesinde uygulamasını yapmak ve bu işletmedeki hizmet kalitesini ölçmektir.
dc.description.abstracten_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSigorta sektöründe hizmet kalitesinin ölçülmesi: Bir alan araştırması
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmService sector
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmInsurance sector
dc.subject.ytmServqual method
dc.identifier.yokid89656
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid89656
dc.description.pages69
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess