Show simple item record

dc.contributor.advisorÇetin, Münevver
dc.contributor.authorSöztutar, Tuğçe Büşra
dc.date.accessioned2021-05-08T08:05:14Z
dc.date.available2021-05-08T08:05:14Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/641079
dc.description.abstractGünümüzün yoğunlaşan rekabet koşulları, kuruluş ve müşteri arasında kurulan olumlu ilişkileri üstünlük sağlayıcı önemli bir faktör olarak ortaya çıkartmaktadır. Bu durumda müşteri ilişkilerinin kalıcı olabilmesi için müşteri odaklı çağdaş pazarlama anlayışının benimsenmesi gerekmektedir. Günümüzde işletmelerin yeni ekonomik olarak adlandırılan bilgi çağı içerisinde olduğu düşünüldüğünde müşteri ilişkileri yönetimi, pazarlama personelinin yönlendirilmesi dışında, insan kaynakları, müşteri hizmetleri gibi fonksiyonların da etkinleştirildiği farklı bir pazarlama dünyasını da beraberinde getirmektedir.Bu çalışmada, müşteri ilişkileri yönetimi ve pazarlamadaki yeri incelenmiştir. Gıda sektörü çalışanlarına uygulanan anketle, çalışmada hizmet üreten veya üretim yapan işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminin ve pazarlamanın müşteri ilişkileri yönetimi üzerindeki etkilerine verdikleri önemle, müşteriye sunmuş oldukları değeri ortaya çıkarmak hedeflenmiştir.
dc.description.abstractCustomer relationship management rules has some changes with marketing in today. Today strong relationship between in customers and companies is an advantage for companies. For permanent relations, modern marketing rules should think in common with customer relationship management. On this thesis, the effects of customer relationship management on marketing searched with a questionnaire that is done by food sectors employees.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titlePazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi ve gıda sektörü üzerine bir uygulama
dc.title.alternativeCRM in marketing
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmFood sector
dc.subject.ytmCustomer relationship
dc.subject.ytmCustomer relationships management
dc.identifier.yokid377994
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid261965
dc.description.pages122
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess