Search
Now showing items 1-10 of 35
Temsiliyet krizi: Çek yeni dalga filmlerinde sistem karşıtı kadınlar
(2018-08-06)
Bu tezde, 1962'den 1968'e kadar Çekoslovakya'da üretilmiş, Yeni Dalga sinema akımının etkilerini taşıyan ve kadın figürlerin anlatılarının merkezinde olduğu filmlerdeki kadın temsilleri, sistem karşıtı ...
Halkla ilişkiler yönetiminde dijital dönüşüm
(2018-08-06)
Bu çalışma Bütünleşik Pazarlama İletişimi sonrasında halkla ilişkilerin internetin halkla ilişkiler uzmanları tarafından da mesajlarını iletmekte kullanılmasına davet ettiğini göstermektedir. Mevcut durumda yayınların ...
Tüketici algısında kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişki
(2020-11-25)
Çalışmamın amacı kurumsal itibar ve marka değeri arasındaki ilişkinin tespit edilmesidir. Araştırmamda uygulama örneği olarak TNT International Express Taşımacılık Tic. Ltd. Şti. seçilmiş ve veri toplama aracı olarak anket ...
İlaç sektöründeki iletişim uzmanlarının gözünden, yeni RTÜK kanunuyla değişen iletişim faaliyetlerinin sağlık iletişimine etkileri
(2021-04-12)
2011 yılında çıkan RTÜK kanunuyla birlikte, ilaç firmaları reçetesiz ilaçlarla ilgili reklam ve tanıtım faaliyeti yapabilme serbestliği elde etti. Günümüzde de bu kanun güncelliğini korumaktadır. Bu doğrultuda, reçetesiz ...
Türkiye` deki kurumsal marka imajlarının sosyal ağlar üzerinden yönetimi
(2018-08-06)
İnternetin gelişmesiyle ortaya çıkan sosyal ağlar, insanların etki alanlarını geliştirip, değiştirmiştir. Doğal olarak kurumsal markalar içinde sosyal ağlarda olmak, tüketici kazanımı ve imajını doğru yönlendirmek adına ...
Yeni reklam mecrası ve satış mecrası olarak tablet cihazlar ve Türkiye`de tablet cihaz kullanımı
(2018-08-06)
Tablet, eski çağlardan beri bilgi paylaşımı ve aktarımı için önemli bir araç olmuştur. Önceleri taş ve metal tabletler üzerine bilgiler yazılır, paylaşırlıken, modern çağlarda elektronik alanındaki gelişmeler tabletleri ...
Elektronik ticaret ve güven sorunsalı
(2018-08-06)
İçinde bulunduğumuz XXI. yüzyılda, bilgi ve iletişim teknolojilerindeki hızlı gelişmeler, beraberinde yeni ihtiyaçlar doğurmuştur. Günümüzde, teknolojinin ulaştığı seviyeyle, bireyler ve devletler sosyal, kültürel, ekonomik ...
Global firmaların Türkiye pazarındaki glokalizasyon çalışmaları: Fast food firmaları üzerine bir araştırma
(2021-02-09)
Globalleşme süreci, sosyal, kültürel, ekonomik, siyasi ve teknolojik alanlarda yaşanan değişimleri de beraberinde getirmiştir. İşletmeler uluslararası pazarlara açılmış, global markalar ve global rekabet ortamı ortaya ...
İnternet yasakları: Global ile yerel arasındaki çatışma, ülkeler karşılaştırması
(2018-08-06)
Bu tez, internet yasaklarının, Türkiye ve örnek ülkelerdeki benzerlik ve farklılıklarını incelemektedir. Amerika Birleşik Devletleri, Avrupa Birliği, Çin, Suudi Arabistan, araştırılan ülkeler olarak seçilmiştir. Türkiye ...
Otel işletmlerinde kurumsal iletişimin rolü üzerine üst düzey yöneticilerle bir algı çalışması
(2018-08-06)
Üretim, çalışanlar, muhasebe, pazarlama ve sermaye bakımından diğer işletmelere göre farklılık gösteren otel işletmelerinin insan gücüne dayanan ve zamanla yarışan işletmeler olmasının yanı sıra sunulan hizmetler, personel ...