Search
Now showing items 1-9 of 9
Tüketici algısında kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişki
(2020-11-25)
Çalışmamın amacı kurumsal itibar ve marka değeri arasındaki ilişkinin tespit edilmesidir. Araştırmamda uygulama örneği olarak TNT International Express Taşımacılık Tic. Ltd. Şti. seçilmiş ve veri toplama aracı olarak anket ...
Türkiye` deki kurumsal marka imajlarının sosyal ağlar üzerinden yönetimi
(2018-08-06)
İnternetin gelişmesiyle ortaya çıkan sosyal ağlar, insanların etki alanlarını geliştirip, değiştirmiştir. Doğal olarak kurumsal markalar içinde sosyal ağlarda olmak, tüketici kazanımı ve imajını doğru yönlendirmek adına ...
Yeni reklam mecrası ve satış mecrası olarak tablet cihazlar ve Türkiye`de tablet cihaz kullanımı
(2018-08-06)
Tablet, eski çağlardan beri bilgi paylaşımı ve aktarımı için önemli bir araç olmuştur. Önceleri taş ve metal tabletler üzerine bilgiler yazılır, paylaşırlıken, modern çağlarda elektronik alanındaki gelişmeler tabletleri ...
Otel işletmlerinde kurumsal iletişimin rolü üzerine üst düzey yöneticilerle bir algı çalışması
(2018-08-06)
Üretim, çalışanlar, muhasebe, pazarlama ve sermaye bakımından diğer işletmelere göre farklılık gösteren otel işletmelerinin insan gücüne dayanan ve zamanla yarışan işletmeler olmasının yanı sıra sunulan hizmetler, personel ...
The adoption and influences of big data in tourism industry in Turkey
(2020-02-24)
Günümüzün büyük veriyle ilgili yaygın inancı, her sanayinin veri odaklı kanıtlarla daha verimli hale geleceğini söylüyor. Turizm endüstrisi, bilgi üzerinde gelişen endüstrilerden biridir. Turizm endüstrisinde büyük verinin ...
Kriz iletişiminde çok sesli yaklaşım: Metro Turizm krizi`nin retoriksel arena kuramı bağlamında incelenmesi
(2019-02-19)
İşletmelerin beklemedikleri anlarda ortaya çıkan, zamanında ve doğru stratejilerle müdahale edilmediği takdirde kurum üzerinde ciddi hasarlara yol açabilen kurumsal krizler hakkında literatürdeki çalışmaların çoğunluğunda ...
Kurumsal iletişim açısından `cam tavan sendromu`: Orta ve üst düzey kadın yöneticilerin, cam tavan sendromu hakkındaki görüşlerinin yönetim ve iç iletişim açısından değerlendirilmesine yönelik İstanbul özelinde nitel bir çalışma
(2019-03-02)
Bu çalışmanın amacı ekonomiye yön veren bazı önemli aile, ulusal, çokuluslu ve uluslararası şirketlerde görev yapan üst düzey kadın yöneticilerin, çalışanların güçlendirilmesi (empowerment) ile birlikte cam tavan sendromunun ...
X ve Y kuşaklarının işveren markası ve örgüt içi iletişimine yönelik algıları: Aile işletmesi örneği
(2018-08-06)
İşveren markası firmaların paydaşları tarafından nasıl algılandığının yanı sıra nasıl tecrübe ettikleriyle ilgilidir. İşveren markasının örgütsel iletişim boyutunda ele alınmasıyla sadece işverenin çalışanların gözünde ...
Duygusal zekanın örgütsel iletişim üzerindeki etkileri ve bir araştırma
(2018-08-06)
Bu çalısma ile duygusal zekanın iletisimin etkinligine etki eden faktörleribelirlenmeye çalısılmıstır. Bu çerçevede Yüksek ögretim kurumlarındaki bireylerin duygusalzeka yetkinlikleri ile örgütsel iletisimden algıları ...