Turist sınıfları, işletme standartları ve piyasa genişliği arasındaki ilişkiler açısından termal turizm piyasası üzerine bir değerlendirme
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET Bu çalışmada Türkiye'de termal turizminin niçin ileri düzeyde bulunmadığının bazı sebepleri araştırılmıştır. Konu piyasa genişliği, müşteri tipleri, tesis kalitesi ve tesis büyüklüğü gibi kavramların birbirleriyle ilişkileri açısından ele alınmıştır. Bulgular bu kavramların birbirlerini önemli ölçüde belirlediği yönündedir. Bu alanda daha kaliteli hizmetlerin sunulmasında öncelikle iç piyasa darlığının önemli bir engel olduğu gösterilmiştir. Bunlara bağlı olarak bazı politika önerileri de getirilmektedir. m ABSTRACT This study investigates some of the reasons why thermal tourism does not improve in Turkey. This subject is examined from the point of the relations between market size, customer types and quality and size of business. The findings show that these concepts determine each other significantly. This study shows that the limited of the internal market is a significant constraint in providing better quality services in the thermal tourism. In the light of the findings, some policy recommendations are suggested. İV
Collections