Browsing TEZLER by Title
Now showing items 327-333 of 333
-
Valuation of a privately-held company by implementing discounted cash flow model
(İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tezin amacı, şirket değerlemesi ile ilgili akademik literatürün incelenmesi, bu incelemenin sonuçları kullanılarak İndirgenmiş Nakit Akım yönteminin detaylı olarak tanımlanması ve bu değerleme yönteminin halka açık ... -
Value added logistics services at ports: An evaluation of the port of İzmir`s potential in terms of serving value added services
(İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021-03-17)Bu çalışmanın amacı, zmir Limanının katma değer lojistik servisler yönündenpotansiyelini belirlemektir. Liman potansiyeli farklı faktörlerde değerlendirilmiştir.Bunlar; liman altyapısı, yerleşim yeri ve fiyatları, işgücü, ... -
Visual constructions of identity in ECOC 2010: The ambiguous status of Istanbul
(İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışma, İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti görsel temsilini, Avrupa kimliği veAvrupa Kültür Başkentleri'nin sembolik üretimi üzerinden analiz etmektedir. Bukapsamda, Avrupa Kültür Başkenti projesi, kent ... -
Volatility modelling and forecasting value-at-risk: Evidence from new and candidate European Union Countries
(İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Riske maruz değer (VaR) yöntemi son yıllarda yaygın olarak kullanılan bir risk ölçüm, yönetim ve raporlama aracı haline gelmistir. Ancak bu yöntemin kullanımında karşılaşılan en önemli sorun volatilitenin doğru tahmin ... -
Waste management approaches in sports footwear industry through sustainable design innovations
(İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-05-28)Spor ayakkabılar, 20. yüzyılın başından beri sadece spor amaçlı değil, aynızamanda profesyonel sporcu olmayan kişilerinde gündelik yaşantılarına adapteettikleri bir ürün haline gelmiştir. Bu da, tüketim ve üretimin sürekli ... -
What are the issues facing the banking industry in Turkey in respond to the advent of internet banking services
(İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tez müşterilerin bakış açısından birçok değişikliğe yol açan teknolojideki hızlı gelişmeleriincelemiştir. Müşterilerin alışkanlıkları değiştiği gibi, servis sağlayıcı şirketler de değiştmiştir. letişimkanallarındaki ... -
Youtube marketing: Examining sponsorship effect of Youtubers and consumers` willingness to buy
(İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-18)Sosyal medya, tüketicilerin birbirleriyle iletişim kurmasını sağlayan bir platformdur. Tüketiciler diğer son kullanıcılarla etkileşim halindeyken, farkında olmadan pazarlama çalışanları haline gelmişlerdir. Bu oluşumlar, ...