Browsing TEZLER by Author "İktisat Ana Bilim Dalı"
Now showing items 1-2 of 2
-
Emergence of sustainable markets: Dynamics that mobilize actors to seek market change in fashion
Özdamar Ertekin, Zeynep (İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/İşletme Enstitüsü, 2019-01-15)En yeni moda ürünlerini, uygun fiyata ve hızlı bir şekilde tüketiciye sunmaya dayanan hızlı moda sistemi, ekolojik ve sosyal çevre üzerinde olumsuz etkiler doğurarak sonraki nesiller için bir tehdit oluşturmaktadır. Bu ... -
Labeling people as `disabled`: A production of modern society and the role of marketing
Canbulut, Murad (İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/İşletme Enstitüsü, 2019-02-10)Engelli bireyler (engelli olarak etiketlenmiş bireyler) tarih boyunca toplumdan ayrıştırıldılar, toplum tarafından baskı altına alındılar ve etiketlendiler. Bir süre dini kurumlar tarafından ayrıştırılan engelli olarak ...