Now showing items 1-5 of 5

    • Contamination at workplace 

      Tatarlar, Ceren Deniz (İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/İşletme Enstitüsü, 2020-10-27)
      Geçmişten günümüze, kişinin kendisi ve varlığı büyük bir ilgi kaynağı olmuştur. Genişletilmiş benlik kavramı genel olarak pazarlama alanındaincelenirken, bu tezin amacı bu kavramı yönetim ve özellikle örgütsel davranış ...
    • Envy at workplace: An exploratory study 

      Günerergin, Mert (İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/İşletme Enstitüsü, 2019-02-03)
      Kıskançlık, hoşa gitmeyen fakat insan olmanın bir sonucu olan yaygın bir histir. Her kültürde bu duyguyu ifade edecek bir sözcük bulunmaktadır ve herkes bu duyguyu hissedebilecek kapasitededir. Bu nedenle kıskançlık, yıllar ...
    • Mindful consumption and generation y: Comprehension, conceptualization, and communication 

      Aktan, Damla (İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/İşletme Enstitüsü, 2021-04-16)
      Dünya, geçtiğimiz son 10 yılda iklim değişikliği, küresel ısınma ve kirlenme, ekonomik kıtlık gibi, sıklıkla fazla ve kontrolsüz tüketim sonucu meydana gelen sürdürülemez çevre koşullarıyla karşı karşıya kaldı. Pazarlama ...
    • Performance assessment of a factory layout design: Hybrid multi criteria decision making model with an application in the elevator and escalator company 

      Sağnak, Muhittin (İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/İşletme Enstitüsü, 2019-07-13)
      Tesis yerleşim düzeni problemi, endüstri mühendisliği ve işlemler yönetimi alanlarının temel araştırma konularından bir tanesidir. Literatürde, çoğu tesis yerleşim problemi modellemesi olarak karşımıza çıkan birçok araştırma ...
    • Self verification strivings in organizational settings 

      Uçel, Ela Burcu (İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ/İşletme Enstitüsü, 2019-02-03)
      İnsanların kendilerini nasıl gördükleri ve başkaları tarafından nasıl görüldükleri şahsi gerçekliklerini şekillendirir. Kişilerin benlik kavramları için özdoğrulayıcı geri bildirim almaları çok önemlidir, çünkü psikolojik ...