Sağlık hizmetlerinde ağızdan ağıza pazarlamaya yönelik bir alan araştırması
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmada sağlık hizmeti alımına karar verirken tavsiyenin olumlu ve olumsuz nasıl etkiler yarattığı, bunun sonucunda hastanın memnun olması ya da olmaması gibi durumlarda ne gibi tepkiler verdiği ortaya konulmaktadır. İstanbul Özel Meltem Hastanesi'nde poliklinik hizmeti alan 300 hastaya anket uygulanmış ve elde edilen bulgular sonucunda veriler SPSS programı ile analiz edilmiştir.Anahtar Kelimeler: Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama, Ağızdan Ağıza Pazarlama, Sağlık Hizmetleri, Pazarlama Karması. In this study, the positive and negative impacts of advice when deciding on the purchase of health services how satisfied are the result of whether or not the patient in such cases, it is revealed that what kind of reactions it gave. İstanbul Özel Meltem Hospital at 300 a patient receiving outpatient services survey and the breeze as a result of the findings, the data were analyzed by SPSS software.Keywords: Marketing in Health Care, Word of Mouth Marketing, Health Services, Marketing Mix.
Collections