Motivating english foreign language students to speak in English classrooms
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışma İngilizce sınıflarında İngilizce konuşmanın EFL öğrencileri saptırmak faktörleri tespit esas amaçlar ve çözümün bir parçası olarak; o İngiliz sınıflarda aktif konuşmak EFL öğrencileri motive katkıda bulunabilir motivasyonel faktörler ve stratejileri indentifying amaçlamaktadır. O sıklığını ve motive ve / veya sınıflarda İngilizce konuşmanın EFL öğrencileri saptırmak faktörlerin türlü tartışır Böylece, çalışma hem nicel hem de nitel bir yapıya sahiptir.Çalışmanın amacı araştırmak için anket ve mülakatlar katılımcılara uygulanmıştır. Anket rastgele 2014-2015 öğretim yılı için Milli Eğitim Koleji, Selahaddin Üniversitesi seçildi 109 3 yıl EFL öğrencilerine uygulanmıştır. Ancak, zengin ve daha güvenilir veri elde etmek amacıyla, on öğrenciden on öğretmenler de yukarıda bahsedilen üniversitede görüşme yapılmıştır.Araştırmacı sonra en vurgulanan olanlar dahil bulguların bir dizi ile geldi:İngilizce konuşan yönelik öğrencilerin olumlu tutum rağmen, EFL öğrencilerin büyük çoğunluğu İngilizce konuşan yetkili değildir. Ancak, nicel ve nitel hem de sonuçları ortaya koydu yanlış telaffuz, gramer kalıplarının eksikliği, kelime eksikliği, bilgi ve dilsel hata yapma korkusu olmaması gibi dilsel faktörler; Böyle yaparak hataları, sınıf arkadaşları, utangaçlık en lounged korkusuyla, daha az güven ve anksiyete ve düşmanca sınıfta, yeterli sürenin bulunmaması, öğrencilerin çok sayıda ve teknolojik araçlardan sık kullanımı gibi çevresel faktörlerin sınıf korkusu gibi psikolojik faktörler ve rol-play ve sunum gibi motivasyonel stratejiler sınıflarında aktif İngilizce konuşan öğrencileri saptırmak başlıca faktörlerdir.Müfredatta eksiklikler, kültürel farklılıklar ve yanlış ve akın olmanın öğrenciler de İngilizce konuşan öğrencileri engellemiştir mikro faktörler olarak bulunmuştur.Bulgular da alkışlarla sözleriyle, daha fazla zaman ayırma samimi bir sınıf ortamı sağlamak ve öğrencilerin tartışma konularını seçmek için izin öğretmenlerin kullanımı sınıflarda konuşmak için EFL öğrencileri motive katkıda en önemli faktörlerden biri olduğunu belirtti. Ayrıca, teknolojik araçlar kullanarak anadili ve CLT (Toplum Dil Öğretimi) kullanımını davet de derslik faaliyetleri konuşan katılmaya öğrencileri teşvik etmek için motive edici faktörler olarak bulunmuştur.Ayrıca, çözümün bir parçası olarak, bulgular, rol-play uygulamak gibi stratejiler, tartışma ve problem çözme, dost bir öğrenme ortamı sağlamak ve öğrencilerin güvenini yükselterek, grup / ikili çalışma tartışma istihdam konuşan öğrencileri meşgul çok önemli olduğunu belirtti faaliyetleri. Öğretmenler ayrıca stratejiler arasında öğretmenlerin etkinlikleri konuşan öğrenciler meşgul için kullanabileceğiniz vardır, sunum yapmalarını isteyen, farklı etkinlikler öğrencilere sağlayan öğrenci merkezli bir yaklaşım benimseyerek, bireysel ihtiyaçlarına dikkat ve L1 kullanan öğrencileri önlenmesi olduğunu bildirdi.Son olarak, çalışma yeterli motivasyon, kelime ve tarih öğretim materyallerinin kadar öğrencilere sağlayan dahil olmak üzere bazı pedagojik etkileri sundu. Ancak, öğretmenler, öğrencilerin yansıtan konuları sağlamak, öğrenci merkezli bir yaklaşımı benimsemelidir ihtiyaçlarını, kutlamak ve ödüllendirmek, öğrencilerin başarısını ve İngilizce konuşmaya EFL öğrencileri motive etmek rol oynama, grup / ikili çalışma tartışma istihdama daha fazla dikkat İngiliz derslik. This study aims chiefly at identifying the factors that demotivate EFL students from speaking English in the English classrooms, and as part of solution; it aims at indentifying the motivational factors and strategies that can contribute in motivating EFL students to speak actively in the English classrooms. Thus, the study is of both quantitative and qualitative nature as it discusses the frequency and kinds of the factors that motivate and/or demotivate EFL students from speaking English in the classrooms. To investigate the aim of the study, the questionnaire and interviews were administered to the participants. The questionnaire was administered to 109 3rd year EFL students who were randomly selected from College of Education, Salahaddin University for the academic year of 2014-2015. However, in order to obtain rich and more reliable data, ten EFL students and ten teachers were also interviewed at the above- mentioned university.The researcher has come up with a number of findings including the following most highlighted ones:Despite the students' positive attitudes towards speaking English, the majority of EFL students are not competent for speaking English. However, both quantitative and qualitative results revealed that the linguistic factors like mispronunciation, lack of grammatical patterns, lack of vocabulary, lack of knowledge and fear of making linguistic mistakes; the psychological factors such as fear of making mistakes, fear of being lounged at by classmates, shyness, less confidence and anxiety, and the classroom environmental factors like unfriendly classroom, lack of enough time, large number of students and the infrequent use of technological utilities and motivational strategies like role-play and presentation are main factors that demotivate students from speaking English actively in the classes. The shortcomings in the curriculum, cultural variations and students being inaccurate and influent are also found as micro factors that impeded students from speaking English.The findings also indicated that teachers' use of words of applauses, allocating more time, providing friendly classroom atmosphere and allowing students to choose topics of discussion are among the most prominent factors that contribute in motivating EFL students to speak in the classrooms. Moreover, using technological utilities, inviting native speakers and the use of CLT (Community Language Teaching) are also found as motivating factors to encourage students to participate in speaking activities in the classrooms. Furthermore, as part of solution, the findings indicated that the strategies such as applying role-play, debate and problem-solving, employing group/pair work discussion, providing friendly learning environment and raising students' confidence are very important to engage students in speaking activities. The teachers also reported that providing students with different activities, asking them to do presentation, adopting student-centered approach, paying attention to individual needs and preventing students from using L1 are among strategies teachers can use to help students engage in speaking activities.Finally, the study presented some pedagogical implications including providing students with adequate motivation, vocabulary and up to date teaching materials. However, teachers should adopt student-centered approach, provide topics which reflect students' needs, celebrate and reward the students' success and pay more attention to the employment of role-play and group/pair work discussion to motivate EFL students to speak English in the English classrooms.
Collections