Show simple item record

dc.contributor.advisorKarabulut, Muhittin
dc.contributor.authorSert, Aybike
dc.date.accessioned2021-05-08T06:46:32Z
dc.date.available2021-05-08T06:46:32Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/626705
dc.description.abstractTeknolojinin her alanındaki ve mobil iletişimdeki hızlı gelişmeler ve değişmeler, aynı zamanda mobil pazarlamada da birçok yeniliğe sebep olmuştur. Mobil telefonların kullanımının yaygınlaşması ve mobil pazarlama yenilikleri eskiye göre tüketiciye daha kolay ulaşabilme sağlar. İşletmeler pazarlamada bu hızlı kanalı tüketicilere ulaşmak için tercih ederler. Ayrıca mobil pazarlama müşteri ilişkileri yönetimi açısından da önemli bir kanaldır.Elbette mobil pazarlamanın başarıya ulaşması için en önemli faktörlerden biri cep telefonu kullanıcılarının mobil pazarlamaya karşı tutumlarının nasıl olduğudur. Mobil reklamlara karşı tüketici tutumları nasıl oluşur? En önemli faktörler nelerdir? Demografik faktörler mobil reklamlara karşı tutumu etkiler mi?Bu çalışmada cep telefonu kullanıcılarının mobil reklamlara karşı tutumları araştırılmıştır. Önce kavramsal çerçeveyi hazırlanmış ve son olarak da hipotezler istatistiki açıdan test edilerek sonuçlara yer verilmiştir. Çalışmanın sonuçlarının mobil pazarlama uygulayan işletmelere yararlı olması umulmaktadır.
dc.description.abstractThe rapid developments that has taken place in every field field of technology and mobile communication has caused some innovations in mobile marketing as well. The widespread use of mobile phones helps to reach the consumers more easily in comparison with the past.There is no doubt that one of the most important factors in the success of Mobile Marketing is directly related to what kind of attittude mobile phone users adopt towards mobile marketing. How do the attitudes of the consumers form towards Mobile Advertisement? What are the most important factors?In this study, we have seached about the attitudes of mobile phone users towards Mobile Marketing. First, we have prapared a conceptual framework, and finally we have explained the results after testing the hypotheses in terms of statistics. We hope to guide the companies implementing Mobile Marketing in the light of the results this study has reached.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleCep telefonu kullanıcılarının mobil reklamlara karşı tutumlarını etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeThe factors of mobi̇l phone users atti̇tudes towards mobi̇le adverti̇si̇ng: A study
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMobile phone
dc.subject.ytmMobile marketing
dc.subject.ytmMobile advertising
dc.subject.ytmAttitudes
dc.subject.ytmConsumer attitudes
dc.subject.ytmConsumers
dc.identifier.yokid443649
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid408919
dc.description.pages157
dc.publisher.disciplineİşletme Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess