Global bir türk tekstil işletmesinde topluma yönelik kurumsal sosyal sorumluluk projelerinin çalışan memnuniyetine ve bağlılığına yönelik etkileri
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Sosyal sorumluluk kavramı hareketli bir yapıya sahiptir. Toplumun bilinçlenmesi, değişen ve gelişen fikirleri ile birlikte, sosyal sorumluluk da değişime uğrar. Günümüzde bu değişimler sonucunda sosyal sorumluluğun işletmelere de yansıdığı gözlemlenmektedir. İşletmelerin, çalışanlarına, paydaşlarına, topluma, müşterilerine ve çevreye karşı sorumlulukları bulunmaktadır. Bu sorumlulukları yerine getiren işletmeler, aynı zamanda çalışan ve müşterilerinin bağlılığını kazanırlar. Bu tez çalışmasında işletme ve kurumsal sosyal sorumlulukta çalışanın sadakati, müşteri memnuniyeti, çalışan performansı ve sosyal sorumluluk üzerine olan yaklaşımlar incelenmiştir. The concept of social responsibility has a mobile structure. Social responsibility also changes with the awareness of the society and the changing and developing ideas. Today, as a result of these changes, it is observed that social responsibility is reflected in the enterprises. Businesses have responsibilities to their employees, stakeholders, society, customers and the environment. Businesses that fulfill these responsibilities also gain the loyalty of their employees and customers. In this thesis, the approaches of business and corporate social responsibility, employee loyalty, customer satisfaction, employee performance and social responsibility are examined.
Collections