Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Author "02aa38ff8de8ad8517873b6ca7ef05de"
Now showing items 1-2 of 2
-
Demografik faktörlerin perakendeci markası seçim sürecine etkileri üzerine bir uygulama
Yilmaz, Özer (BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Perakendeci markaları ilk olarak 1800'lü yılların ortalarında Amerika'da ortaya çıkmış ve o günden itibaren üreticilere, tüketicilere ve perakendecilere sağladığı birçok avantaj nedeni ile gelişimini sürdürmüşt ... -
İlişkisel pazarlama faaliyetlerinin ağızdan ağıza iletişim (WOM) yaratma üzerine etkisi: Bankacılık sektörüne ilişkin bir alan araştırması
Yilmaz, Özer (BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Temelleri 1980'li yıllarda atılan ilişkisel pazarlama yaklaşımının, artan rekabet ile birlikte birçok sektör için daha popüler hale geldiği görülmektedir. Türkiye açısından değerlendirildiğinde bu sektörlerden bir ...