İlköğretim 8. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi(Van ili örneği)
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Araştırma evreni Van ilinde bulunan Van Merkez ve merkeze bağlı ilçelerde ilköğretim okullarında görev yapan 8. sınıf Fen ve Teknoloji öğretmenleri oluşturmaktadır. Van merkez ve ilçelerinde görev yapan 117 Fen ve Teknoloji öğretmeni gelişi güzel seçilerek örneklemi oluşturmuştur. Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmada verilerin toplanması amacıyla Yıldırım ve Alp'in (2007) 6. sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programını değerlendirmek amacıyla hazırladığı ölçek kullanılmıştır. Verilerin analizinde, yüzde, frekans değeri, aritmetik ortalama, standart sapma, ?t testi? ve ?tek yönlü varyans analizi? kullanılmıştır. Participants of this study were randomly selected 117, 8th grade science/science and technology teachers who were working at the primary schools in Van city center and country boroughs. Survey model was used in this study. Scale which was developed by Yıldırım and Alp (2007) was used to collect data in study. Percentages, frequencies, mean, standard deviation, ?T-test? and ?one way ANOVA? were used in the analysis of the data.
Collections