Show simple item record

dc.contributor.advisorErdoğan, B. Zafer
dc.contributor.authorMeriç, Murat
dc.date.accessioned2021-05-07T09:36:43Z
dc.date.available2021-05-07T09:36:43Z
dc.date.submitted2005
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/613842
dc.description.abstractTürkiye'de lojistiğin önemi ancak doksanlı yıların başında anlaşılmaya başlanmışken,Batı'da ise seksenli yıların öncesine dayanmaktadır. Bu durum düşünüldüğünde Türk lojistikanlayışının Batı'dan neredeyse 20 yıl geride olduğu gerçeği anlaşılmaktadır.Lojistik yönetimi, hammadde tedarikçilerinden son tüketiciye kadar tüm üretim vedağıtım süreci boyunca malzeme ve bilgiden oluşan akışın optimum şekilde gerçekleşmesi ileilgilenir. Lojistik ihtiyaçlar, doğası gereği çok karmaşık ve birbirine entegre yapıdadır. Buaçıdan bakıldığında müşteri memnuniyetinin en üst seviyede gerçekleşmesi için işlemlerinsüratli ve hatasız bir şekilde olması gereklidir. Günümüzde müşteri memnuniyeti büyük önemtaşıdığından, algılanan lojistik hizmet kalitesi kavramı, araştırmacıların ve uygulayıcılarındikkatini çekmiştir. Bu çalışmanın temel amacı da lojistik hizmet kalitesinin tüketicitarafından algılanmasını ölçerek bunun bazı sonuçlarını çıkarsamaktır.
dc.description.abstractWhilst importance of logistics begun to be understood as late as the end of 1990s, inthe West this consept started to before 1980s. Being considered such point of view it becomesmore evident that comprehension of logistics approach in Turkey had delayed about 20 years.Logistics management concerns with the optimal flow of materials and knowledgethrough overall production and distribution system from raw material suppliers to lastconsumers. Logistic requirements, by nature, are very complex and integrated in to oneanother. From this point of view, in order to maximize customer satisfaction the transactionsmust be completed quickly and with no errors. Today, because of very importance ofcustomer satisfaction, the concept of perceived logistics service quality has drawn attention ofboth researchers and practitioners.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleLojistik hizmet kalitesinin tüketiciler tarafından algılanması ve bir uygulama
dc.title.alternativePerception of logistics service quality by consumers and an application
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.identifier.yokid147802
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityDUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid185985
dc.description.pages158
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess