İlköğretim teftiş sisteminin yapısı ve din kültürü ve ahlak bilgisi dersinin teftişi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET Bu çalışmanın konusu, `İlköğretim Teftiş Sisteminin Yapısı ve Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Teftişi` dir. Bu çalışma, giriş, iki bölüm ve sonuç ve önerilerden oluşmaktadır. Giriş bölümünde araştırmanın yöntemi, hipotezler, sayıltıiar vb. açıklanmıştır. Birinci bölümde, teftişin tanımı, tarihi ve Türk Milli Eğitim Bakanlığı Teftiş Sistemi ayrıntılı olarak ele alınmıştır. İkinci bölümde ise, ilköğretim müfettişlerinin Sivas ilinde görev yapan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenleri hakkında düzenledikleri öğretmen teftiş raporları değerlendirilmiştir. Son bölümde, elde edilen sonuçlar değerlendirilerek konu ile ilgili bazı öneriler geliştirilmiştir. ABSTRACT The subject of this study is the Structure of Primary Teaching inspection System and inspection of the Religion Culture and Ethics Knowledge. This study is composed of an introduction,two chapters and a brief conclusion. In Introduction part, it was explanation the problem, the method of the study, the hypothesis and the suppositions, in the first chapter, it was tried to give information about the definition of the inspection, it's history and the Inspection System of Turkish National Ministry, in the second part.it was concentrated the inspection raports of the teachers - who have been working in Sivas- of the Religion Culture and Ethics Knowledge. İn the finally part, it was put some important offer according to results which was put out from the subject.
Collections