Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-4 of 4
-
Hava yolu firmalarının sosyal medya mecrasında yayınladıkları reklamların göstergebilimsel açıdan incelenmesi
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günümüz toplumunda bireylerin gündelik ve özel hayatlarında yaşadıkları deneyimleri sosyal medya aracılığı ile paylaşmaları, tüm sektörlerin bireylerin ihtiyaçlarına karşılık vermek için yarış içine girdiği reklam içerikli ... -
Reklam Kurulunun `Çocuklara Yönelik Reklamlar`` başlıklı maddesine aykırılıktan ceza almış reklamların tüketicide yarattığı etik algısı üzerine bir araştırma
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Pazarlama etiği ve Reklam etiği konuları pazarlama dünyasının son zamanlarda üzerinde durduğu önemli konulardandır. Reklamlar ve özellikle Televizyon reklamları taşıdığı iletişim amacı doğrultusunda izleyenlere (hedef ... -
Toplumsal cinsiyeti yeniden okumak: Finish `mutfakta birlikte` reklam kampanyasının göstergebilimsel analizi
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-09)Geleneksel olarak bireyler içinde doğdukları toplumun sosyal ve kültürel değerleriylebüyürler. Bu gelenek ve nesilden nesile aktarılan diğer kültürel olgular, aile ve sosyal çevregibi toplumun unsurları tarafında da bireylere ... -
Tüketim toplumu kavramı üzerinden `They Live` filminin göstergebilimsel analizi
(DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-09)Tüketimin büyüleyen parçası `ihtiyaçlar` kavramı için ilk akla gelecek şey ihtiyaçların sonsuzluğudur. İnsanoğlu bireysel olarak doğuştan ihtiyaçlar kavramıyla var olmaktadır. Ve bu bağlamda yaşamı sürdürebilmek ve ...