Search
Now showing items 1-10 of 14
Kültür turizmi ve gastronomi turları düzenleyen seyahat acentaları üzerinde tüketici talep boyutuyla ilgili bir araştırma
(2018-08-06)
Kültür turizmi kapsamında değerlendirilebilecek gastronomi turizmi dünyada hızla gelişmektedir. Bundan dolayı Türkiye de diğer ülkeler gibi, turizm gelirindeki payını arttırmak ve gastronomik zenginliklerini tanıtmak ...
Seyahat acentalarında pazarlama teknikleri ve bir uygulama
(2019-09-17)
Turizm endüstrisi; Batı'da petro-kimya endüstrisinden sonra en büyük ikinci, sektör konumundadır. Aynı zamanda İkinci Dünya Savaşı 'ndan bu yana tüm dünyada en yüksek ve istikrarlı büyüme gösteren sektördür. ...
Hizmet sektöründe ağızdan ağıza pazarlamanın müşterilerin satın alma karar sürecine etkisi: Seyahat acentesi müşterileri üzerinde bir uygulama (İstanbul örneği)
(2018-08-06)
Günden güne değişen rekabet koşulları nedeniyle işletmeler, sürekli müşterilerle olan iletişimini güçlendirmek zorunda kalmaktadır. Müşterilerin değişen ihtiyaç ve beklentileri her zaman onlara en yakın olan işletmeler ...
Seyahat acentalarında satış geliştirme faaliyetleri: İstanbul`da a grubu acentalara yönelik bir uygulama
(2018-08-06)
Küreselleşme ile birlikte rekabetin hızla arttığı günümüzde turizm işletmeleri de satışlarını artırmaya çalışmaktadırlar. Sunulan hizmetlerin işletmeler arasında benzer nitelikleri taşıması nedeniyle seyahat acentaları, ...
Seyahat acentelerinde bireysel satış ve örnek olay çalışması
(2018-08-06)
Globalleşme ile gelen teknolojik gelişmeler hemen her sektörde kullanıma girmiştir. Müşteri tatmininin önemli olduğu, soyut ürünlerin üretilip pazarlandığı turizm sektöründe ise bireysel ilişkiler önemini korumaktadır. ...
Seyahat acentalarının müşteri ilişkileri yönetimi faaliyetlerinin müşterilerin algıladığı değere, tatminine ve sadakatine etkilerine yönelik bir araştırma
(2019-09-16)
Günümüzde rekabetin üst düzeyde olduğu bir pazarda faaliyet gösteren işletmeler rakiplerinden farklılaşarak daha çok müşteri elde etme isteği içerisindedir. Ancak bu piyasa koşullarında işletmelerin sadece müşterileri elde ...
Seyahat acentalarında paket tur satışları ve sonrasında tüketici şikayetlerine yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Tur operatörlerinin tatil ürünü olan paket turların tüketiciler tarafındantercih nedenleri ve tüketim sonrasında ortaya çıkabilecek tüketici şikâyetlerinitespit etmek, bunun yanı sıra tüketicileri hakları konusunda ...
Marka kişiliği ve algılanan değer ilişkisi: Seyahat acentesi örneği
(2018-08-06)
İşletmelerin günümüzde varlığını sürdürebilme yarışında başarılı olabilmeleri için farklılık yaratmaya her zamankinden daha çok ihtiyaçları vardır. Farklılık yaratabilmek artık yalnızca yeni ürünler ve hizmetler geliştirerek ...
Seyahat acentası çalışanlarının örgütsel yaratıcılık ve müşteri memnuniyeti algılamarını belirlemeye yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Günümüzde yoğun çalışma koşullarının artması işletmelerde genel yaratıcılık kavramının ön plana çıkarılamamasına neden olmaktadır. Çalışanların bireysel yaratıcılıklarını geliştirebilecekleri ortam ve koşulların hazırlanması ...
Seyahat acentalarının satış geliştirme faaliyetlerinin X ve Y kuşağı tüketicilerin tatil satın alma kararlarına etkisi
(2020-02-26)
Turizm endüstrisine seyahat acentalarının katkıları oldukça fazladır. Seyahat acentaları rakiplerinden bir adım önde olabilmek ve tüketicilerin sadakatlerini kendi bünyelerine çekebilmek adına satış geliştirme faaliyetleri ...