İlköğretim program hedeflerinin gerçekleştirilmesinde, program ve materyal ilişkisi üzerine öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
11 ÖZET Bu araştırmada, ilköğretim Fen Bilgisi program hedeflerinin gerçekleşmesinde program ve materyal ilişkisi üzerine öğretmen görüşlerinin alınması amaçlanmıştır. Bu amaçla 0, 80 güvenirlikte anket geliştirilmiş ve Manisa ilinde görev yapan 4. 5. sınıf öğretmenleri ile Fen Bilgisi öğretmenlerinden 163'üne anket uygulanmıştır. Elde edilen veriler frekans dağılımları, yüzde dağılımları, aritmetik ortalama, bir yönlü varyans analizi ve t-testi ile değerlendirilmiştir. Öğretmen görüşleri açısından ilköğretim Fen Bilgisi program hedeflerinin gerçekleştirilmesinde program ve materyal ilişkisinin değerlendirilmesi yapılmıştır. Ill SUMMARY In this research, it was aimed to obtain teacher evaluations on the program and material relationship for achieving program targests of Elementary education science class. For this purpose, a poll with %80 confidence coefficient was prepared and administered to 4 th and 5 th grade science class teacher working in Manisa schools. Results obtained from the poll were analyzed using frequency distribution, percent distribution,one way ANOVA (analysis of variance) and t-test. The program and material relationship for achieving the program targets of Elemantary education Science class were determined by using the teacher's view.
Collections