Üniversitelerde imaj pazarlaması: Bozok Üniversitesi`nin kurumsal imajının öğrenciler açısından ölçülmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Kurum imajının ölçümü ile ilgili yapılan uygulamalı çalışmalar her geçen gün artmaktadır. Bu çalışmalar sonucunda elde edilen veriler ışığında ve yapılan önerilerle kurumların imajlarını pozitife yönlendirilmesi veya mevcut pozitif imajlarının daha da güçlendirilmesi amaçlanmaktadır. Günümüzde üniversiteler sadece meslek edindirme merkezi olarak görülmemekte, aynı zamanda bilimsel, teknolojik ve sosyolojik çalışmalarıyla toplumun sorunlarına çözümler bulan, ülkesinin ismini uluslar arası alanlarda duyuran ve toplumun kanaat önderlerinin yetişmesine olanak sağlayan bir kurum olarak algılanmaktadır.Bu araştırmada Üniversitelerde İmaj Pazarlaması ana başlığı altında Bozok Üniversitesi?nin Kurumsal İmajının Öğrenciler Açısından Ölçülmesi amaçlanmıştır. Araştırmada Bozok Üniversitesi?nde öğrenim gören öğrencilerin üniversite tercihlerini daha çok hangi kriterlere göre yaptıkları sorgulanmış ve okuduğu bölümden memnuniyet derecesi ölçülmüştür.Anahtar Kelimeler: İmaj, Kurumsal İmaj, Üniversitelerde Kurumsal İmaj,Üniversite İmajı, Bozok Üniversitesi. Studies of the measurement of the image of the institution are increasing with each passing day. The data obtained from these studies in the light and withmade recommendations intended to orientation of the positive image of the institutions or strengthen existing their positive image. In today?s world university not only as a center of vocational training at the same time universities scientific, technological and sociological studies finding solutions to the problems of society, the country announcing the name of the international society and perceived as an institution that allows the growth of opinion leaders in areas.In this research, under the heading Image Marketing at Universities intended to Measuring the Corporate Image of Bozok University in Terms of Students. In this study, students who are studying at the Bozok University questioned about their preferences according to which criteria the university more and measured the degree of satisfaction of the student read sections.Keywords: Image, Corporate Image, Image Marketing, Corporate Image atUniversity, The Image of The University, Bozok University
Collections