Show simple item record

dc.contributor.advisorBilsel, Hande
dc.contributor.authorPalaz, Deniz
dc.date.accessioned2021-05-07T07:38:28Z
dc.date.available2021-05-07T07:38:28Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2020-07-29
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/592728
dc.description.abstractMarkaların yer aldığı piyasalarda yaşanan değişimler, markaların kendisini yenilemesini gerektirmektedir. Bu çalışmanın temel amacı marka canlandırma stratejilerinin araştırılmasıdır. Markanın yeniden canlandırılması hakkında yapılan incelemede Pakmaya örneği üzerinden açıklamalar getirilmiştir. Tüketicilerin Pakmaya markasının marka canlandırma stratejilerine dair algılarının ölçülmesi için bir anket uygulaması yapılmıştır. Ulaşılan sonuçlara göre Pakmaya'nın marka canlandırma stratejileri tüketiciler tarafından olumlu şekilde algılanmıştır. Pakmaya'nın marka canlandırma stratejileri neticesinde tüketicilerin markaya dair farkındalıklarının arttığı, markanın bilinirliğinin geliştiği, markaya duyulan güvenin yükseldiği, marka imajının olumlu yönde geliştiğini gösteren sonuçlar elde edilmiştir. 50 katılımcının verdiği yanıtlar aracılığıyla bu sonuçlara ulaşılması, çalışmanın sınırlılıklarını meydana getirmektedir.
dc.description.abstractThe changes in the markets where brands are located require the brands to renew themselves. The main purpose of this study is to investigate brand stimulus strategies. In the investigation about the revitalization of a brand has done and explanations were made on the Pakmaya example. A questionnaire was applied to measure the perceptions of consumers about brand stimulation strategies of Pakmaya brand. According to the results, Pakmaya's branding strategies were perceived positively by the consumers. As a result of Pakmaya's branding strategies, the results showed that consumers' awareness of the brand increased, brand awareness improved, confidence in the brand rose and brand image improved in a positive way. Achieving these results through the responses of 50 participants constitutes the limitations of the study.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleMarka canlandırma: Pakmaya markası özelinde örnek inceleme
dc.title.alternativeBrand stimulus: The case study in the specific on Pakmaya
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-07-29
dc.contributor.departmentPazarlama İletişimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmPakmaya A.Ş.
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand creating
dc.subject.ytmAnimation
dc.subject.ytmBrand comminication
dc.subject.ytmMarketing communication
dc.subject.ytmProcess renewal
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.identifier.yokid10256851
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid555195
dc.description.pages141
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess