Show simple item record

dc.contributor.advisorOral, Saba Gamze
dc.contributor.authorErdemir, Deniz Eyüp
dc.date.accessioned2021-05-07T07:38:15Z
dc.date.available2021-05-07T07:38:15Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2020-08-18
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/592678
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, online alışveriş sitelerindeki ödeme sistemleri güvenliğinin tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisini Türkiye kapsamında ele almaktır. Bu amaç çerçevesinde çalışmada öncelikle kavramsal çerçeveye yer verilmiştir. Araştırma sonuçlarına göre online alışverişte kapıda nakit ödeme yöntemini tercih eden tüketiciler ürün ve tanıtım özelliklerine diğer tüketicilere göre daha az önem vermektedir. Çoklu kredi kartı yöntemini tercih eden tüketiciler ise tanıtım özelliklerine diğer tüketicilere göre daha fazla önem vermektedir.
dc.description.abstractThe objective of this study is to investigate the effect of payment systems security in online shopping websites on consumer buying behavior in the context of Turkey. For this purpose, the conceptual framework of the study is firstly presented. According to the results of the study the consumers who prefer cash on delivery method give less significance to product and promotion specifications when compared to other consumers. And the consumers who prefer multiple credit card method give more significance to promotion specifications compared to other consumers.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTürkiye`de online alışveriş sitelerinde ödeme sistemleri güvenliğinin tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi
dc.title.alternativeThe effect of payment systems security in online shoppingwebsites in Turkey on consumer buying behavior
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-08-18
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmWeb sites
dc.subject.ytmPayment systems
dc.subject.ytmPayments
dc.subject.ytmSecurity
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.subject.ytmOnline shopping
dc.identifier.yokid10259591
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid556008
dc.description.pages79
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess