Show simple item record

dc.contributor.advisorTekiner Tolu, Aylin
dc.contributor.authorKaplan, Ayşe
dc.date.accessioned2021-05-06T13:05:12Z
dc.date.available2021-05-06T13:05:12Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/591835
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, bir grup tip öğrencisinin akademik yazma ihtiyaçlarını/ yeterliliğini ölçmek, akademik yazmadaki tercihlerini ve ilgilerini bulmak ve bilişsel teknolojiler ile harmanlanmış öğrenim sistemine karşı düşünce ve tutumlarını tespit etmektir. Öğrencilerin Harmanlanmış Akademik Yazma Kursu'na karşı detaylı anlayış ve tutumunun incelenmesi için 2015-2016 akademik yılında özel bir üniversitede tıp ve sağlık bilimleri okuyan 13 öğrenci üzerinde karışık-metod araştırması yürütülmüştür. Niteliksel ve niceliksel metotların birleşiminden iki çeşit sonuç elde edilmiştir: niceliksel sonuçlar kapalı uçlu anketi ve akademik yazma analiz sınavı sonuçlarından, niteliksel sonuçlar ise öğrencilerle yapılan yarı planlanmış görüşmelerle öğretmen ve akademisyenlerin hedef grup görüşmeleri ile elde edilmiştir.Veri analizi bulgularının tartışıldığı bu çalışma ihtiyaç analizi sonuçlarını değerlendirerek başarılı bir Harmanlanmış Akademik Yazma Kursu için kapsamlı bir müfredat sunmaktadır.
dc.description.abstractThis research aimed to diagnose the EAP writing needs of a group of medical students, to identify their preferences and interests regarding academic writing, and determine perceptions and attitudes towards ICT and blended learning environments. To provide in-depth understandings of students' views of Blended Academic Writing Course, a mixed method research was conducted with 13 medical students at a private university in the academic year 2015-2016. The combination of qualitative and quantitative methods provided two types of data: quantitative which were gathered through a closed-item questionnaire and the academic writing diagnostic exam, and qualitative which were collected through student semi-structured interviews and teacher and academician focus group interviews. The study discussing the findings of the data analysis offers a multi-syllabus for a successful Blended Academic Writing Course considering needs assessment results.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleA blended academic writing course for medical students: Diognosing eap writing needs and syllabus design
dc.title.alternativeTıp öğrencileri için bir harmanlanmış akademik yazma kursu: Akademik yazma ihtiyaçların belirlenmesi ve müfredat tasarımı
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmCurriculum
dc.subject.ytmCourses
dc.subject.ytmLanguage teaching
dc.subject.ytmStudy of languages
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmAcademic writing
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmWriting training
dc.subject.ytmBlended learning
dc.subject.ytmWriting skills
dc.identifier.yokid10152870
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityBAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid475470
dc.description.pages228
dc.publisher.disciplineİngilizce Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess