Commodore 64 ile çizgi film tasarımı
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
IV ÖZET 8u çalışma* Conaodors 6^ ev bilgisayarının 6510 «ükroişlemcisi için yazılan makina kodu bir program ile belirli karakter ve olaylar örgüsünü içeren çizgi film üretilmesini anlatır. Bölüm 1 «grafik için uygun çalışoa şartlarının seçil erek programın ilk kısmının nasıl oluşturulduğunu gösterir» Bölüm S-çizgi filmin zemin görüntüsünün oluşturul masını anlatır» Çizgi filînin karakterlerini yaratmak için kullanılan hareketli cisi® bloklarının oluşturulması Bölüm 3rde yer alraaktadır. Son bölüm programın akışını gösterir. 8ÜÎK1ARY This work explains the generation of an animated film strip with definite characters and event sequences on a Commodore 64 home computer by writing a machine code pro gram for its 6510 microprocessor. Chapter One? indicates how the ist part of the Pro gram is formed by selecting the proper working conditions for graphics» Chapter Two? explains the formation of the background for the fil» strip. The formation of the ssall movable object for the animated characters is covered in chapter Three» The final chapter is an expose of the flow of the Prograro-
Collections