Açıköğretim fakülteleri akademik danışmanlık hizmetlerinin, öğrencilerin başarısı üzerindeki etkilerinin araştırılması
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET Yüksek Lisans Tezi AÇIK OGRETIM FAKÜLTESİ AKADEMİK DANIŞMANLIK HİZMETLERİNİN, ÖĞRENCİLERİN BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI ERDAL KARA Anadolu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İstatistik Anabilin! Dalı DanışmanDoç.Dr. Emel ŞIKLAR 1998 Sayfa 88 Akademik danışmanlık hizmetleri, uzaktan öğretimin en önemli unsurlarından biridir. Bu çalışmada Anadolu Üniversitesi Açıkoğretim Fakültesi tarafından uygulanan Akademik danışmanlık Hizmetlerinin öğrencilerin başarıları üzerindeki etkileri araştırılmıştır. Çalışmada sırasıyla, Eğitim sistemleri, uzaktan öğretim ve uzaktan öğretimde Akademik danışmanlık kavramları açıklanmıştır. Araştırmanın yapısına en uygun teknik olarak varyans analizi belirlenmiş ve varyans analizi ayrıntılı olarak incelenmiştir. Son bolümde verilere varyans analizi uygulanmış ve elde edilen sonuçlar ayrıntılı olarak yorumlanmıştır. Anahtar Kelimeler : Uzaktan Öğretim, Uzaktan Öğretim de Danışmanlık, Varyans Analizi ABSTRACT Master of Science Thesis ERDAL KARA Anadolu University Graduate School Of Natural And Applied Sciences Statistics Program Supervisor: Assoc. Prof. Emel ŞIKLAR 1998, Page 88 Academic consultation services are one of the most important elements of distance education. In this study, the effects of academic consultation services applied by Open Education Faculty of Anadolu university on the successes of students have been studied. In the study education systems, distance education and the concepts of academic consultation in distance education have been explained in order. Analysis of variance has been determined in the most appropriate manner for the structure of research and analysis of variance has been studied in detail. In the last chapter analysis of variance has been applied for the data and the results obtained have been interpreted. Keywords: Distance Education, Academic Consultation of Distance Education, Analysis of Variance
Collections