Show simple item record

dc.contributor.advisorTınar, Mustafa Yaşar
dc.contributor.authorToprak, Kenan
dc.date.accessioned2021-05-05T08:54:01Z
dc.date.available2021-05-05T08:54:01Z
dc.date.submitted2003
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/572843
dc.description.abstractÖZET Bu çalışmada, birinci bölümde matematik öğretimi, matematik eğitimi ve matematik eğitiminin amaçlan ile ilgili kısaca bilgi verilmiştir. İkinci bölümde, teknolojinin eğitimde kullanımı üzerine literatür taraması yapılmıştır. Üçüncü bölümde, matematiksel modellemeye tarihsel bir örnek verilmiştir. Ayrıca, matematik eğitiminde mikrobilgisayar laboratuvarların kullanımı ele alınarak, mikrobilgisayar laboratuvarlarında yaklaşık alan hesaplan üzerine uygulama yapılmıştır. Dördüncü bölümde, bazı sonuçlar verilip öneriler getirilmiştir.
dc.description.abstractVI ABSTRACT In this research, in the first section, a summary is given about mathematics education and the aims of mathematics education. İn the second section, a collection of references is given on the use of technology in education. In the third section, historical example is given about mathematical modeling. Furthermore, the use of microcomputers in mathematics education taken into consideration and applications were made in the microcomputer laboratory on computing areas approximately. In the forth section, results were presented and some suggestions were made.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleMatematik eğitiminde mikrobilgisayar laboratuvarları ve kullanımı
dc.title.alternativeMicrocomputer laboratories in mathematics education and its usage
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentOrtaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmLaboratories
dc.subject.ytmLaboratory studies
dc.subject.ytmEducation technology
dc.subject.ytmTechnology utilization
dc.subject.ytmMicrocomputers
dc.subject.ytmMathematics education
dc.subject.ytmMathematics teaching
dc.identifier.yokid161623
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityDOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid146051
dc.description.pages79
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess