Matematik eğitiminde mikrobilgisayar laboratuvarları ve kullanımı
dc.contributor.advisor | Tınar, Mustafa Yaşar | |
dc.contributor.author | Toprak, Kenan | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T08:54:01Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T08:54:01Z | |
dc.date.submitted | 2003 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/572843 | |
dc.description.abstract | ÖZET Bu çalışmada, birinci bölümde matematik öğretimi, matematik eğitimi ve matematik eğitiminin amaçlan ile ilgili kısaca bilgi verilmiştir. İkinci bölümde, teknolojinin eğitimde kullanımı üzerine literatür taraması yapılmıştır. Üçüncü bölümde, matematiksel modellemeye tarihsel bir örnek verilmiştir. Ayrıca, matematik eğitiminde mikrobilgisayar laboratuvarların kullanımı ele alınarak, mikrobilgisayar laboratuvarlarında yaklaşık alan hesaplan üzerine uygulama yapılmıştır. Dördüncü bölümde, bazı sonuçlar verilip öneriler getirilmiştir. | |
dc.description.abstract | VI ABSTRACT In this research, in the first section, a summary is given about mathematics education and the aims of mathematics education. İn the second section, a collection of references is given on the use of technology in education. In the third section, historical example is given about mathematical modeling. Furthermore, the use of microcomputers in mathematics education taken into consideration and applications were made in the microcomputer laboratory on computing areas approximately. In the forth section, results were presented and some suggestions were made. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Matematik eğitiminde mikrobilgisayar laboratuvarları ve kullanımı | |
dc.title.alternative | Microcomputer laboratories in mathematics education and its usage | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Laboratories | |
dc.subject.ytm | Laboratory studies | |
dc.subject.ytm | Education technology | |
dc.subject.ytm | Technology utilization | |
dc.subject.ytm | Microcomputers | |
dc.subject.ytm | Mathematics education | |
dc.subject.ytm | Mathematics teaching | |
dc.identifier.yokid | 161623 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 146051 | |
dc.description.pages | 79 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |