Show simple item record

dc.contributor.advisorGünay, Veli Doğan
dc.contributor.advisorCem, Ayşen
dc.contributor.advisorÖztin, Duygu
dc.contributor.authorTürkmen, Meltem
dc.date.accessioned2021-05-05T08:53:27Z
dc.date.available2021-05-05T08:53:27Z
dc.date.submitted2006
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/572529
dc.description.abstractÖZETBu çalışmamızda göstergebilimsel yöntemin Fransızca yabancı dilöğretiminde kullanılması konusu işlenmiştir. Birçok dalda kendini gösterengöstergebilimi, ülkemizde üniversitelerde kısıtlı olarak sadece uzmanlaşma alanıolarak yerini alır. Ancak birçok getirisi olan bu bilimden daha çok faydalanmanın,özellikle eğitim-öğretim alanında gerekli olduğunu düşünüyoruz. Bu nedenleçalışmamızda bu bilimin öncellikle teorisi sunulmuştur ve bu teoriden yola çıkarakgöstergebilimin öğrencilere ne şekilde verileceği ile ilgili örnek bir ders planıeklenmiştir. Sonuç olarak biraz karmaşık bir yapı gösteren teorinin özüdeğiştirilmeden basitleştirilerek bir ortaöğretim sınıfında kullanılabileceğine kanaatgetirdik.
dc.description.abstractABSTRACTThis present work explores the use of semiotics method in teaching French asa foreign language. Semiotics which appears in many branches takes its place in onlylimited specialization areas in universities in our country. However, we think that isnecessary to benefit more from this science which has many outcomes particularly inthe fields of education. For this reason, the theory of this science is presented first inour work and according to this theory an example of a course plan is added regardinghow to provide semiotics to students. In result, we have concluded that semioticswhich exposes a little complex structure, can be used in a middle school class in asimplified way without changing the essence of this theory.en_US
dc.languageFrench
dc.language.isofr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectFransız Dili ve Edebiyatıtr_TR
dc.subjectFrench Linguistics and Literatureen_US
dc.titleL utilisation de la meyhod semiottique dans L`enseignemet du français.
dc.title.alternativeGöstergebilimsel yöntemin Fransızca öğretiminde kullanılması.
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentYabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid149867
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityDOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid186701
dc.description.pages91
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess