L utilisation de la meyhod semiottique dans L`enseignemet du français.
dc.contributor.advisor | Günay, Veli Doğan | |
dc.contributor.advisor | Cem, Ayşen | |
dc.contributor.advisor | Öztin, Duygu | |
dc.contributor.author | Türkmen, Meltem | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T08:53:27Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T08:53:27Z | |
dc.date.submitted | 2006 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/572529 | |
dc.description.abstract | ÖZETBu çalışmamızda göstergebilimsel yöntemin Fransızca yabancı dilöğretiminde kullanılması konusu işlenmiştir. Birçok dalda kendini gösterengöstergebilimi, ülkemizde üniversitelerde kısıtlı olarak sadece uzmanlaşma alanıolarak yerini alır. Ancak birçok getirisi olan bu bilimden daha çok faydalanmanın,özellikle eğitim-öğretim alanında gerekli olduğunu düşünüyoruz. Bu nedenleçalışmamızda bu bilimin öncellikle teorisi sunulmuştur ve bu teoriden yola çıkarakgöstergebilimin öğrencilere ne şekilde verileceği ile ilgili örnek bir ders planıeklenmiştir. Sonuç olarak biraz karmaşık bir yapı gösteren teorinin özüdeğiştirilmeden basitleştirilerek bir ortaöğretim sınıfında kullanılabileceğine kanaatgetirdik. | |
dc.description.abstract | ABSTRACTThis present work explores the use of semiotics method in teaching French asa foreign language. Semiotics which appears in many branches takes its place in onlylimited specialization areas in universities in our country. However, we think that isnecessary to benefit more from this science which has many outcomes particularly inthe fields of education. For this reason, the theory of this science is presented first inour work and according to this theory an example of a course plan is added regardinghow to provide semiotics to students. In result, we have concluded that semioticswhich exposes a little complex structure, can be used in a middle school class in asimplified way without changing the essence of this theory. | en_US |
dc.language | French | |
dc.language.iso | fr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Fransız Dili ve Edebiyatı | tr_TR |
dc.subject | French Linguistics and Literature | en_US |
dc.title | L utilisation de la meyhod semiottique dans L`enseignemet du français. | |
dc.title.alternative | Göstergebilimsel yöntemin Fransızca öğretiminde kullanılması. | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 149867 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 186701 | |
dc.description.pages | 91 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |