Search
Now showing items 1-9 of 9
Communicative barriers in Turkish EFL classrooms
(2018-08-06)
İletişim aktiviteleri öğrencilerin üzerinde büyük zorluklar doğurur. Hedef dilde iletişim esnasında dilin birçok yönünün birbiriyle iç içe geçirilmesi gerekir ve bu öğrencilerin sözlü ifadeler üretmesini zorlaştırır. (Horner ...
Teaching grammar communicatively with a referance to kernel one/two
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İNGİLİZCE GRAMERİNİN İLETİŞİM SEL OLARAK ÖĞRETİLMESİ (KERNEL ONE/TWO REFERANS ALINARAK) Ramazan KORKMAZ Danışman : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK 2001-SAYFA : 95 Jüri : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK İngilizce ...
Teaching grammar communicatively with a referance to kernel one/two
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İNGİLİZCE GRAMERİNİN İLETİŞİM SEL OLARAK ÖĞRETİLMESİ (KERNEL ONE/TWO REFERANS ALINARAK) Ramazan KORKMAZ Danışman : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK 2001-SAYFA : 95 Jüri : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK İngilizce ...
Teaching grammar communicatively with a referance to kernel one/two
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İNGİLİZCE GRAMERİNİN İLETİŞİM SEL OLARAK ÖĞRETİLMESİ (KERNEL ONE/TWO REFERANS ALINARAK) Ramazan KORKMAZ Danışman : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK 2001-SAYFA : 95 Jüri : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK İngilizce ...
Communicative barriers in Turkish EFL classrooms
(2018-08-06)
İletişim aktiviteleri öğrencilerin üzerinde büyük zorluklar doğurur. Hedef dilde iletişim esnasında dilin birçok yönünün birbiriyle iç içe geçirilmesi gerekir ve bu öğrencilerin sözlü ifadeler üretmesini zorlaştırır. (Horner ...
Teaching grammar communicatively with a referance to kernel one/two
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İNGİLİZCE GRAMERİNİN İLETİŞİM SEL OLARAK ÖĞRETİLMESİ (KERNEL ONE/TWO REFERANS ALINARAK) Ramazan KORKMAZ Danışman : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK 2001-SAYFA : 95 Jüri : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK İngilizce ...
Communicative barriers in Turkish EFL classrooms
(2018-08-06)
İletişim aktiviteleri öğrencilerin üzerinde büyük zorluklar doğurur. Hedef dilde iletişim esnasında dilin birçok yönünün birbiriyle iç içe geçirilmesi gerekir ve bu öğrencilerin sözlü ifadeler üretmesini zorlaştırır. (Horner ...
Teaching grammar communicatively with a referance to kernel one/two
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İNGİLİZCE GRAMERİNİN İLETİŞİM SEL OLARAK ÖĞRETİLMESİ (KERNEL ONE/TWO REFERANS ALINARAK) Ramazan KORKMAZ Danışman : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK 2001-SAYFA : 95 Jüri : Yrd. Doç. Dr. Şahin GÖK İngilizce ...
Communicative barriers in Turkish EFL classrooms
(2018-08-06)
İletişim aktiviteleri öğrencilerin üzerinde büyük zorluklar doğurur. Hedef dilde iletişim esnasında dilin birçok yönünün birbiriyle iç içe geçirilmesi gerekir ve bu öğrencilerin sözlü ifadeler üretmesini zorlaştırır. (Horner ...