Browsing TEZLER by Subject "Candidate teachers"
Now showing items 1-20 of 52
-
Eğitim fakültelerindeki öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme süreci açısından değerlendirilmesi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırmanın amacı, Eğitim Fakültelerindeki Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programında yer alan öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme sürecinin değerlendirilmesidir. Araştırmanın evrenini Eğitim Fakülteleri, örneklemini ... -
Eğitim fakültelerindeki öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme süreci açısından değerlendirilmesi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırmanın amacı, Eğitim Fakültelerindeki Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programında yer alan öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme sürecinin değerlendirilmesidir. Araştırmanın evrenini Eğitim Fakülteleri, örneklemini ... -
Eğitim fakültelerindeki öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme süreci açısından değerlendirilmesi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırmanın amacı, Eğitim Fakültelerindeki Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programında yer alan öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme sürecinin değerlendirilmesidir. Araştırmanın evrenini Eğitim Fakülteleri, örneklemini ... -
Eğitim fakültelerindeki öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme süreci açısından değerlendirilmesi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Araştırmanın amacı, Eğitim Fakültelerindeki Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programında yer alan öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme sürecinin değerlendirilmesidir. Araştırmanın evrenini Eğitim Fakülteleri, örneklemini ... -
Grupla psikolojik danışmanın öğretmen adaylarının demokratik tutum ve empatik beceri düzeylerine etkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET DOKTORA TEZİ GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMANIN ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEMOKRATİK TUTUM VE EMP ATİK BECERİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ Mücahit DİLEKMEN Danışman : Prof. Dr. Nihal ÖREN 1999 - Sayfa 136 Jüri : Prof. Dr. Nihal ÖREN Prof. ... -
Grupla psikolojik danışmanın öğretmen adaylarının demokratik tutum ve empatik beceri düzeylerine etkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET DOKTORA TEZİ GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMANIN ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEMOKRATİK TUTUM VE EMP ATİK BECERİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ Mücahit DİLEKMEN Danışman : Prof. Dr. Nihal ÖREN 1999 - Sayfa 136 Jüri : Prof. Dr. Nihal ÖREN Prof. ... -
Grupla psikolojik danışmanın öğretmen adaylarının demokratik tutum ve empatik beceri düzeylerine etkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET DOKTORA TEZİ GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMANIN ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEMOKRATİK TUTUM VE EMP ATİK BECERİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ Mücahit DİLEKMEN Danışman : Prof. Dr. Nihal ÖREN 1999 - Sayfa 136 Jüri : Prof. Dr. Nihal ÖREN Prof. ... -
Grupla psikolojik danışmanın öğretmen adaylarının demokratik tutum ve empatik beceri düzeylerine etkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET DOKTORA TEZİ GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMANIN ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEMOKRATİK TUTUM VE EMP ATİK BECERİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ Mücahit DİLEKMEN Danışman : Prof. Dr. Nihal ÖREN 1999 - Sayfa 136 Jüri : Prof. Dr. Nihal ÖREN Prof. ... -
Grupla psikolojik danışmanın öğretmen adaylarının demokratik tutum ve empatik beceri düzeylerine etkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET DOKTORA TEZİ GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMANIN ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEMOKRATİK TUTUM VE EMP ATİK BECERİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ Mücahit DİLEKMEN Danışman : Prof. Dr. Nihal ÖREN 1999 - Sayfa 136 Jüri : Prof. Dr. Nihal ÖREN Prof. ... -
İlköğretim müfettişleri ile aday öğretmenlerin, rehberlik algı ve beklentilerinin karşılaştırlması (Şanlıurfa ili örneği)
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)m ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZÎ İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLER UM ADAY ÖĞRETMENLERK REHBERLİK ALGI VE BEKLENTİLERÎ^ KARŞILAŞTIRILMASI. Ömer GÖKDAŞ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Mehmet KÖK 2003-SAYFA:176 Jüri : Bu araştırmanın amacı, Şanlıurfa ... -
İlköğretim müfettişleri ile aday öğretmenlerin, rehberlik algı ve beklentilerinin karşılaştırlması (Şanlıurfa ili örneği)
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)m ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZÎ İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLER UM ADAY ÖĞRETMENLERK REHBERLİK ALGI VE BEKLENTİLERÎ^ KARŞILAŞTIRILMASI. Ömer GÖKDAŞ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Mehmet KÖK 2003-SAYFA:176 Jüri : Bu araştırmanın amacı, Şanlıurfa ... -
İlköğretim müfettişleri ile aday öğretmenlerin, rehberlik algı ve beklentilerinin karşılaştırlması (Şanlıurfa ili örneği)
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)m ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZÎ İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLER UM ADAY ÖĞRETMENLERK REHBERLİK ALGI VE BEKLENTİLERÎ^ KARŞILAŞTIRILMASI. Ömer GÖKDAŞ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Mehmet KÖK 2003-SAYFA:176 Jüri : Bu araştırmanın amacı, Şanlıurfa ... -
İlköğretim müfettişleri ile aday öğretmenlerin, rehberlik algı ve beklentilerinin karşılaştırlması (Şanlıurfa ili örneği)
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)m ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZÎ İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLER UM ADAY ÖĞRETMENLERK REHBERLİK ALGI VE BEKLENTİLERÎ^ KARŞILAŞTIRILMASI. Ömer GÖKDAŞ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Mehmet KÖK 2003-SAYFA:176 Jüri : Bu araştırmanın amacı, Şanlıurfa ... -
İlköğretim müfettişleri ile aday öğretmenlerin, rehberlik algı ve beklentilerinin karşılaştırlması (Şanlıurfa ili örneği)
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)m ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZÎ İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLER UM ADAY ÖĞRETMENLERK REHBERLİK ALGI VE BEKLENTİLERÎ^ KARŞILAŞTIRILMASI. Ömer GÖKDAŞ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Mehmet KÖK 2003-SAYFA:176 Jüri : Bu araştırmanın amacı, Şanlıurfa ... -
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı eğitimine dönük motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırma ile, müzik öğretmeni adaylarının Bireysel Çalgı Eğitimi dersine ilişkin motivasyon seviyeleri demografik faktörler arasındaki ilişkinin tespit edilmesi hedeflenmiştir ve amaçlar doğrultusunda araştırmada tarama ... -
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı eğitimine dönük motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırma ile, müzik öğretmeni adaylarının Bireysel Çalgı Eğitimi dersine ilişkin motivasyon seviyeleri demografik faktörler arasındaki ilişkinin tespit edilmesi hedeflenmiştir ve amaçlar doğrultusunda araştırmada tarama ... -
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı eğitimine dönük motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırma ile, müzik öğretmeni adaylarının Bireysel Çalgı Eğitimi dersine ilişkin motivasyon seviyeleri demografik faktörler arasındaki ilişkinin tespit edilmesi hedeflenmiştir ve amaçlar doğrultusunda araştırmada tarama ... -
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı eğitimine dönük motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırma ile, müzik öğretmeni adaylarının Bireysel Çalgı Eğitimi dersine ilişkin motivasyon seviyeleri demografik faktörler arasındaki ilişkinin tespit edilmesi hedeflenmiştir ve amaçlar doğrultusunda araştırmada tarama ... -
Müzik öğretmenliği ana bilim dalında öğrenim gören anadolu güzel sanatlar ve spor liseleri ile diğer lise mezunu öğrencilerin bireysel ses eğitimi dersindeki müzikal beceri farklılıklarının karşılaştırılması
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalında öğrenim gören Anadolu Güzel Sanatlar ve Spor Liseleri ile ?diğer lise?lerden mezun olan öğrencilerin bireysel ses eğitimi dersindeki müzikal beceri farklılıklarının ... -
Müzik öğretmenliği ana bilim dalında öğrenim gören anadolu güzel sanatlar ve spor liseleri ile diğer lise mezunu öğrencilerin bireysel ses eğitimi dersindeki müzikal beceri farklılıklarının karşılaştırılması
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalında öğrenim gören Anadolu Güzel Sanatlar ve Spor Liseleri ile ?diğer lise?lerden mezun olan öğrencilerin bireysel ses eğitimi dersindeki müzikal beceri farklılıklarının ...