Browsing TEZLER by Author "525532e3ef5458e87a657d56f71e3401"
Now showing items 1-9 of 9
-
İlköğretim okulları 3. sınıf hayat bilgisi ders içeriğinin öğretmen görüşlerine göre, bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (standart belirleme - Erzurum ili örneği)
Ocak, Gürbüz (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın temel amacı; İlköğretim okullarında uygulanan üçüncü sınıf Hayat Bilgisi dersi programının içerik bakımından, öğretmen görüşlerine göre analiz edilerek, hayat bilgisi dersine yönelik standartları oluşturmaktır. ... -
İlköğretim okulları 3. sınıf hayat bilgisi ders içeriğinin öğretmen görüşlerine göre, bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (standart belirleme - Erzurum ili örneği)
Ocak, Gürbüz (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın temel amacı; İlköğretim okullarında uygulanan üçüncü sınıf Hayat Bilgisi dersi programının içerik bakımından, öğretmen görüşlerine göre analiz edilerek, hayat bilgisi dersine yönelik standartları oluşturmaktır. ... -
İlköğretim okulları 3. sınıf hayat bilgisi ders içeriğinin öğretmen görüşlerine göre, bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (standart belirleme - Erzurum ili örneği)
Ocak, Gürbüz (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın temel amacı; İlköğretim okullarında uygulanan üçüncü sınıf Hayat Bilgisi dersi programının içerik bakımından, öğretmen görüşlerine göre analiz edilerek, hayat bilgisi dersine yönelik standartları oluşturmaktır. ... -
İlköğretim okulları 3. sınıf hayat bilgisi ders içeriğinin öğretmen görüşlerine göre, bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (standart belirleme - Erzurum ili örneği)
Ocak, Gürbüz (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmanın temel amacı; İlköğretim okullarında uygulanan üçüncü sınıf Hayat Bilgisi dersi programının içerik bakımından, öğretmen görüşlerine göre analiz edilerek, hayat bilgisi dersine yönelik standartları oluşturmaktır. ... -
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri
Ocak, Gürbüz (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, farklı kültürel düzeylerden gelen ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma anlama düzeyleri arasındaki farklılıklar tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada deneysel bir yöntem izlendiğinden Erzurum ... -
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri
Ocak, Gürbüz (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, farklı kültürel düzeylerden gelen ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma anlama düzeyleri arasındaki farklılıklar tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada deneysel bir yöntem izlendiğinden Erzurum ... -
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri
Ocak, Gürbüz (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, farklı kültürel düzeylerden gelen ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma anlama düzeyleri arasındaki farklılıklar tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada deneysel bir yöntem izlendiğinden Erzurum ... -
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri
Ocak, Gürbüz (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, farklı kültürel düzeylerden gelen ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma anlama düzeyleri arasındaki farklılıklar tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada deneysel bir yöntem izlendiğinden Erzurum ... -
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri
Ocak, Gürbüz (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, farklı kültürel düzeylerden gelen ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma anlama düzeyleri arasındaki farklılıklar tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada deneysel bir yöntem izlendiğinden Erzurum ...