Search
Now showing items 1-10 of 10
İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİ ETKİN KULLANABİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hacı Ömer BEYDOĞAN 1999 ...
Sınıf öğretmenlerinin sözel olmayan davranışlarının değerlendirilmesi
(2018-08-06)
III ÖZET DOKTORA TEZİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÖZEL OLMAYAN İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Nihat ÇALIŞKAN Danışman: Yrd.Doç.Dr. H. Ömer BEYDOĞAN 2003 - SAYFA: 113+IX Jüri: Yard.DoçJ5r. H.Ömer BEYDOĞAN Prof. Dr. ...
İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİ ETKİN KULLANABİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hacı Ömer BEYDOĞAN 1999 ...
Sınıf öğretmenlerinin sözel olmayan davranışlarının değerlendirilmesi
(2018-08-06)
III ÖZET DOKTORA TEZİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÖZEL OLMAYAN İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Nihat ÇALIŞKAN Danışman: Yrd.Doç.Dr. H. Ömer BEYDOĞAN 2003 - SAYFA: 113+IX Jüri: Yard.DoçJ5r. H.Ömer BEYDOĞAN Prof. Dr. ...
İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİ ETKİN KULLANABİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hacı Ömer BEYDOĞAN 1999 ...
Sınıf öğretmenlerinin sözel olmayan davranışlarının değerlendirilmesi
(2018-08-06)
III ÖZET DOKTORA TEZİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÖZEL OLMAYAN İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Nihat ÇALIŞKAN Danışman: Yrd.Doç.Dr. H. Ömer BEYDOĞAN 2003 - SAYFA: 113+IX Jüri: Yard.DoçJ5r. H.Ömer BEYDOĞAN Prof. Dr. ...
İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİ ETKİN KULLANABİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hacı Ömer BEYDOĞAN 1999 ...
İlköğretim birinci kademe öğrenme-öğretme sürecinde öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme tekniklerini etkin kullanabilme düzeylerinin belirlenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİ ETKİN KULLANABİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hacı Ömer BEYDOĞAN 1999 ...
Sınıf öğretmenlerinin sözel olmayan davranışlarının değerlendirilmesi
(2018-08-06)
III ÖZET DOKTORA TEZİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÖZEL OLMAYAN İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Nihat ÇALIŞKAN Danışman: Yrd.Doç.Dr. H. Ömer BEYDOĞAN 2003 - SAYFA: 113+IX Jüri: Yard.DoçJ5r. H.Ömer BEYDOĞAN Prof. Dr. ...
Sınıf öğretmenlerinin sözel olmayan davranışlarının değerlendirilmesi
(2018-08-06)
III ÖZET DOKTORA TEZİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÖZEL OLMAYAN İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Nihat ÇALIŞKAN Danışman: Yrd.Doç.Dr. H. Ömer BEYDOĞAN 2003 - SAYFA: 113+IX Jüri: Yard.DoçJ5r. H.Ömer BEYDOĞAN Prof. Dr. ...