Search
Now showing items 1-9 of 9
Öğretmen eğitiminde yapılandırmacı öğrenmeye dayalı uygulamaların öğretmen adaylarının problem çözme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme eğilimlerine etkileri
(2018-08-06)
Bu araştırma, öğretmen eğitiminde yapılandırmacı öğrenmeye dayalı uygulamaların öğretmen adaylarının problem çözme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme eğilimleri üzerine etkilerinin olup olmadığını tespit etmek amacıyla ...
Öğretmen adaylarının bilgisayarı tanımaları ile eğitimde kullanmaya yönelik tutumları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARI TANIMALARI İLE EĞİTİMDE KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ Osman SAMANCI Danışman: Yard.Doç.Dr. Şerafettln KARAKAYA 2000-Sayfa:78 Jüri: Yard.Doç.Dr. ...
Öğretmen adaylarının bilgisayarı tanımaları ile eğitimde kullanmaya yönelik tutumları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARI TANIMALARI İLE EĞİTİMDE KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ Osman SAMANCI Danışman: Yard.Doç.Dr. Şerafettln KARAKAYA 2000-Sayfa:78 Jüri: Yard.Doç.Dr. ...
Öğretmen adaylarının bilgisayarı tanımaları ile eğitimde kullanmaya yönelik tutumları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARI TANIMALARI İLE EĞİTİMDE KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ Osman SAMANCI Danışman: Yard.Doç.Dr. Şerafettln KARAKAYA 2000-Sayfa:78 Jüri: Yard.Doç.Dr. ...
Öğretmen eğitiminde yapılandırmacı öğrenmeye dayalı uygulamaların öğretmen adaylarının problem çözme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme eğilimlerine etkileri
(2018-08-06)
Bu araştırma, öğretmen eğitiminde yapılandırmacı öğrenmeye dayalı uygulamaların öğretmen adaylarının problem çözme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme eğilimleri üzerine etkilerinin olup olmadığını tespit etmek amacıyla ...
Öğretmen eğitiminde yapılandırmacı öğrenmeye dayalı uygulamaların öğretmen adaylarının problem çözme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme eğilimlerine etkileri
(2018-08-06)
Bu araştırma, öğretmen eğitiminde yapılandırmacı öğrenmeye dayalı uygulamaların öğretmen adaylarının problem çözme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme eğilimleri üzerine etkilerinin olup olmadığını tespit etmek amacıyla ...
Öğretmen adaylarının bilgisayarı tanımaları ile eğitimde kullanmaya yönelik tutumları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARI TANIMALARI İLE EĞİTİMDE KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ Osman SAMANCI Danışman: Yard.Doç.Dr. Şerafettln KARAKAYA 2000-Sayfa:78 Jüri: Yard.Doç.Dr. ...
Öğretmen adaylarının bilgisayarı tanımaları ile eğitimde kullanmaya yönelik tutumları arasındaki ilişki
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARI TANIMALARI İLE EĞİTİMDE KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ Osman SAMANCI Danışman: Yard.Doç.Dr. Şerafettln KARAKAYA 2000-Sayfa:78 Jüri: Yard.Doç.Dr. ...
Öğretmen eğitiminde yapılandırmacı öğrenmeye dayalı uygulamaların öğretmen adaylarının problem çözme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme eğilimlerine etkileri
(2018-08-06)
Bu araştırma, öğretmen eğitiminde yapılandırmacı öğrenmeye dayalı uygulamaların öğretmen adaylarının problem çözme, eleştirel düşünme ve yaratıcı düşünme eğilimleri üzerine etkilerinin olup olmadığını tespit etmek amacıyla ...