Search
Now showing items 1-10 of 15
Türkiye`de eğitim fakülteleri müzik eğitimi bölümlerinde çalgı eğitiminin bir boyutu olarak viyolonsel öğretim programlarında belirlenen devinişsel hedefler ve hedef davranışların gerçekleşme dereceleri
(2018-08-06)
ÖZET DOKTORA TEZİ TÜRKİYE'DE E?İTİM FAKÜLTELERİ MÜZİK E?İTİMİ BÖLÜMLERİNDE ÇALGI E?İTİMİNİN BİR BOYUTU OLARAK VİYOLONSEL Ö?RETİM PROGRAMLARINDA BELİRLENEN DEVİNİŞSEL HEDEFLER VE HEDEF DAVRANIŞLARIN GERÇEKLEŞME DERECELERİ ...
Türkiye`de eğitim fakülteleri müzik eğitimi bölümlerinde çalgı eğitiminin bir boyutu olarak viyolonsel öğretim programlarında belirlenen devinişsel hedefler ve hedef davranışların gerçekleşme dereceleri
(2018-08-06)
ÖZET DOKTORA TEZİ TÜRKİYE'DE E?İTİM FAKÜLTELERİ MÜZİK E?İTİMİ BÖLÜMLERİNDE ÇALGI E?İTİMİNİN BİR BOYUTU OLARAK VİYOLONSEL Ö?RETİM PROGRAMLARINDA BELİRLENEN DEVİNİŞSEL HEDEFLER VE HEDEF DAVRANIŞLARIN GERÇEKLEŞME DERECELERİ ...
Türkiye`de güzel sanatlar eğitimi bölümlerindeki ve güzel sanatlar liselerindeki öğretim elemanlarının ve öğretmenlerin, müzik eğitimcisinin yetiştirilmesine dair görüş ve düşüncelerinin incelenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ TÜRKİYE'DE GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMLERİNDEKİ VE GÜZEL SANATLAR LİSELERİNDEKİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ VE ÖĞRETMENLERİN MÜZİK EĞİTİMCİSİNİN YETİŞTİRİLMESİNE DAİR GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİNİN ...
Türkiye`de eğitim fakülteleri müzik eğitimi bölümlerinde çalgı eğitiminin bir boyutu olarak viyolonsel öğretim programlarında belirlenen devinişsel hedefler ve hedef davranışların gerçekleşme dereceleri
(2018-08-06)
ÖZET DOKTORA TEZİ TÜRKİYE'DE E?İTİM FAKÜLTELERİ MÜZİK E?İTİMİ BÖLÜMLERİNDE ÇALGI E?İTİMİNİN BİR BOYUTU OLARAK VİYOLONSEL Ö?RETİM PROGRAMLARINDA BELİRLENEN DEVİNİŞSEL HEDEFLER VE HEDEF DAVRANIŞLARIN GERÇEKLEŞME DERECELERİ ...
Türkiye`de eğitim fakülteleri güzel sanatlar eğitimi bölümlerinde öğretim elemanı ve öğrenci görüşlerine göre ana çalgı keman eğitiminde karşılaşılan sorunların incelenmesi
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ TÜRKİYE'DE, EĞİTİM FAKÜLTELERİ GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMLERİNDE ÖĞRETİM ELEMANİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE ANA ÇALGI KEMAN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ Gökalp PARASIZ ...
Türkiye`de güzel sanatlar eğitimi bölümlerindeki ve güzel sanatlar liselerindeki öğretim elemanlarının ve öğretmenlerin, müzik eğitimcisinin yetiştirilmesine dair görüş ve düşüncelerinin incelenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ TÜRKİYE'DE GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMLERİNDEKİ VE GÜZEL SANATLAR LİSELERİNDEKİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ VE ÖĞRETMENLERİN MÜZİK EĞİTİMCİSİNİN YETİŞTİRİLMESİNE DAİR GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİNİN ...
Türkiye`de güzel sanatlar eğitimi bölümlerindeki ve güzel sanatlar liselerindeki öğretim elemanlarının ve öğretmenlerin, müzik eğitimcisinin yetiştirilmesine dair görüş ve düşüncelerinin incelenmesi
(2018-08-06)
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ TÜRKİYE'DE GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMLERİNDEKİ VE GÜZEL SANATLAR LİSELERİNDEKİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ VE ÖĞRETMENLERİN MÜZİK EĞİTİMCİSİNİN YETİŞTİRİLMESİNE DAİR GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİNİN ...
Türkiye`de eğitim fakülteleri müzik eğitimi bölümlerinde çalgı eğitiminin bir boyutu olarak viyolonsel öğretim programlarında belirlenen devinişsel hedefler ve hedef davranışların gerçekleşme dereceleri
(2018-08-06)
ÖZET DOKTORA TEZİ TÜRKİYE'DE E?İTİM FAKÜLTELERİ MÜZİK E?İTİMİ BÖLÜMLERİNDE ÇALGI E?İTİMİNİN BİR BOYUTU OLARAK VİYOLONSEL Ö?RETİM PROGRAMLARINDA BELİRLENEN DEVİNİŞSEL HEDEFLER VE HEDEF DAVRANIŞLARIN GERÇEKLEŞME DERECELERİ ...
Türkiye`de eğitim fakülteleri güzel sanatlar eğitimi bölümlerinde öğretim elemanı ve öğrenci görüşlerine göre ana çalgı keman eğitiminde karşılaşılan sorunların incelenmesi
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ TÜRKİYE'DE, EĞİTİM FAKÜLTELERİ GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMLERİNDE ÖĞRETİM ELEMANİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE ANA ÇALGI KEMAN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ Gökalp PARASIZ ...
Türkiye`de eğitim fakülteleri güzel sanatlar eğitimi bölümlerinde öğretim elemanı ve öğrenci görüşlerine göre ana çalgı keman eğitiminde karşılaşılan sorunların incelenmesi
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ TÜRKİYE'DE, EĞİTİM FAKÜLTELERİ GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMLERİNDE ÖĞRETİM ELEMANİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE ANA ÇALGI KEMAN EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ Gökalp PARASIZ ...