Search
Now showing items 1-9 of 9
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan Türkçe dersi öğretim programının uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Yapılan bu araştırmayla; Türkçe öğretmenlerinin bilginin yapılandırılmasında katkısıolan eğitim teknolojileri ve materyallerini kullanma durumları, süreç değerlendirmeyibenimseyip benimsemedikleri, etkinlikleri yaptırırken ...
Cumhuriyetten günümüze ortaokul ve ilköğretim ikinci kademe Türkçe dersi genel ve özel amaçlarıyla müfredat programlarının gelişimi
(2018-08-06)
VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE ORTAOKUL VE İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE DERSİ GENEL VE ÖZEL AMAÇLARIYLA MÜFREDAT PROGRAMLARININ GELİŞİMİ Yüksel GİRGİN Danışman: Yrd. Doç. Dr. Lâtife KILIÇ 2003 - Sayfa ...
Cumhuriyetten günümüze ortaokul ve ilköğretim ikinci kademe Türkçe dersi genel ve özel amaçlarıyla müfredat programlarının gelişimi
(2018-08-06)
VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE ORTAOKUL VE İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE DERSİ GENEL VE ÖZEL AMAÇLARIYLA MÜFREDAT PROGRAMLARININ GELİŞİMİ Yüksel GİRGİN Danışman: Yrd. Doç. Dr. Lâtife KILIÇ 2003 - Sayfa ...
Cumhuriyetten günümüze ortaokul ve ilköğretim ikinci kademe Türkçe dersi genel ve özel amaçlarıyla müfredat programlarının gelişimi
(2018-08-06)
VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE ORTAOKUL VE İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE DERSİ GENEL VE ÖZEL AMAÇLARIYLA MÜFREDAT PROGRAMLARININ GELİŞİMİ Yüksel GİRGİN Danışman: Yrd. Doç. Dr. Lâtife KILIÇ 2003 - Sayfa ...
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan Türkçe dersi öğretim programının uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Yapılan bu araştırmayla; Türkçe öğretmenlerinin bilginin yapılandırılmasında katkısıolan eğitim teknolojileri ve materyallerini kullanma durumları, süreç değerlendirmeyibenimseyip benimsemedikleri, etkinlikleri yaptırırken ...
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan Türkçe dersi öğretim programının uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Yapılan bu araştırmayla; Türkçe öğretmenlerinin bilginin yapılandırılmasında katkısıolan eğitim teknolojileri ve materyallerini kullanma durumları, süreç değerlendirmeyibenimseyip benimsemedikleri, etkinlikleri yaptırırken ...
Cumhuriyetten günümüze ortaokul ve ilköğretim ikinci kademe Türkçe dersi genel ve özel amaçlarıyla müfredat programlarının gelişimi
(2018-08-06)
VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE ORTAOKUL VE İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE DERSİ GENEL VE ÖZEL AMAÇLARIYLA MÜFREDAT PROGRAMLARININ GELİŞİMİ Yüksel GİRGİN Danışman: Yrd. Doç. Dr. Lâtife KILIÇ 2003 - Sayfa ...
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan Türkçe dersi öğretim programının uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Yapılan bu araştırmayla; Türkçe öğretmenlerinin bilginin yapılandırılmasında katkısıolan eğitim teknolojileri ve materyallerini kullanma durumları, süreç değerlendirmeyibenimseyip benimsemedikleri, etkinlikleri yaptırırken ...
Cumhuriyetten günümüze ortaokul ve ilköğretim ikinci kademe Türkçe dersi genel ve özel amaçlarıyla müfredat programlarının gelişimi
(2018-08-06)
VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE ORTAOKUL VE İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE DERSİ GENEL VE ÖZEL AMAÇLARIYLA MÜFREDAT PROGRAMLARININ GELİŞİMİ Yüksel GİRGİN Danışman: Yrd. Doç. Dr. Lâtife KILIÇ 2003 - Sayfa ...