Search
Now showing items 1-10 of 10
Sosyal bilgiler öğretiminde `tarih öğretiminin` önemi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE `TARİH ÖĞRETİMİNİN` ÖNEMİ Hasan BOZKAYA Danışman: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN 2001, sayfa:89 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN Bu çalışma, ilköğretim okullarında öğretilen ...
Sosyal bilgiler öğretiminde `tarih öğretiminin` önemi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE `TARİH ÖĞRETİMİNİN` ÖNEMİ Hasan BOZKAYA Danışman: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN 2001, sayfa:89 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN Bu çalışma, ilköğretim okullarında öğretilen ...
Sosyal bilgiler öğretiminde `tarih öğretiminin` önemi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE `TARİH ÖĞRETİMİNİN` ÖNEMİ Hasan BOZKAYA Danışman: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN 2001, sayfa:89 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN Bu çalışma, ilköğretim okullarında öğretilen ...
İlköğretim okulları VII. sınıf sosyal bilgiler dersi İstanbul`un fethi ve sonrası ünitesinin dört farklı öğretim stratejisine göre öğretimi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İSTABUL'UN FETHİ VE SONRASI ÜNİTESİNİN DÖRT FARKLI ÖĞRETİM STRATEJİSİNE GÖRE ÖĞRETİMİ Can Ekiz Danışman : Yrd. Doç. Dr. Ersin GÜLSOY 2001 - 132 Jüri Sosyal Bilgiler öğretiminde stratejinin ...
İlköğretim okulları VII. sınıf sosyal bilgiler dersi İstanbul`un fethi ve sonrası ünitesinin dört farklı öğretim stratejisine göre öğretimi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İSTABUL'UN FETHİ VE SONRASI ÜNİTESİNİN DÖRT FARKLI ÖĞRETİM STRATEJİSİNE GÖRE ÖĞRETİMİ Can Ekiz Danışman : Yrd. Doç. Dr. Ersin GÜLSOY 2001 - 132 Jüri Sosyal Bilgiler öğretiminde stratejinin ...
Sosyal bilgiler öğretiminde `tarih öğretiminin` önemi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE `TARİH ÖĞRETİMİNİN` ÖNEMİ Hasan BOZKAYA Danışman: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN 2001, sayfa:89 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN Bu çalışma, ilköğretim okullarında öğretilen ...
İlköğretim okulları VII. sınıf sosyal bilgiler dersi İstanbul`un fethi ve sonrası ünitesinin dört farklı öğretim stratejisine göre öğretimi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İSTABUL'UN FETHİ VE SONRASI ÜNİTESİNİN DÖRT FARKLI ÖĞRETİM STRATEJİSİNE GÖRE ÖĞRETİMİ Can Ekiz Danışman : Yrd. Doç. Dr. Ersin GÜLSOY 2001 - 132 Jüri Sosyal Bilgiler öğretiminde stratejinin ...
İlköğretim okulları VII. sınıf sosyal bilgiler dersi İstanbul`un fethi ve sonrası ünitesinin dört farklı öğretim stratejisine göre öğretimi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İSTABUL'UN FETHİ VE SONRASI ÜNİTESİNİN DÖRT FARKLI ÖĞRETİM STRATEJİSİNE GÖRE ÖĞRETİMİ Can Ekiz Danışman : Yrd. Doç. Dr. Ersin GÜLSOY 2001 - 132 Jüri Sosyal Bilgiler öğretiminde stratejinin ...
İlköğretim okulları VII. sınıf sosyal bilgiler dersi İstanbul`un fethi ve sonrası ünitesinin dört farklı öğretim stratejisine göre öğretimi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İSTABUL'UN FETHİ VE SONRASI ÜNİTESİNİN DÖRT FARKLI ÖĞRETİM STRATEJİSİNE GÖRE ÖĞRETİMİ Can Ekiz Danışman : Yrd. Doç. Dr. Ersin GÜLSOY 2001 - 132 Jüri Sosyal Bilgiler öğretiminde stratejinin ...
Sosyal bilgiler öğretiminde `tarih öğretiminin` önemi
(2018-08-06)
IV ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE `TARİH ÖĞRETİMİNİN` ÖNEMİ Hasan BOZKAYA Danışman: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN 2001, sayfa:89 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Kenan ÇETİN Bu çalışma, ilköğretim okullarında öğretilen ...