Search
Now showing items 1-10 of 20
Sosyal medyanın viral (elektronik ağızdan ağıza) pazarlama faaliyetleri ve tüketici satın alım niyetine etkileri
(2018-08-06)
Bilgi iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve internet tabanlı medya ortamlarının oldukça popüler hale gelmesi; firmaları pazarlama stratejilerini sosyal medya adı verilen bu ortamları kullanarak geliştirmeye doğru ...
Sosyal medyanın viral (elektronik ağızdan ağıza) pazarlama faaliyetleri ve tüketici satın alım niyetine etkileri
(2018-08-06)
Bilgi iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve internet tabanlı medya ortamlarının oldukça popüler hale gelmesi; firmaları pazarlama stratejilerini sosyal medya adı verilen bu ortamları kullanarak geliştirmeye doğru ...
Ekonomik kriz dönemlerinde tüketicilerin gıda ürünleri satın alma eğilimleri üzerine bir alan araştırması
(2018-08-06)
Ill ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ EKONOMİK KRİZ DÖNEMLERİNDE TÜKETİCİLERİN GIDA ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI Ayten ERDOĞAN Danışman : Prof. Dr. Recai ÇINAR 2003-SAYFA: 135 Jüri : Prof. Dr. Recai ...
Otomobil sahipliği ve satış sonrası hizmetlerinin tüketici davranışları açısından incelenmesi: Erzurum il merkezinde bir uygulama
(2018-08-06)
SUMMARY This study aims at investigating automobile ownership and post-sales services from a consumer behaviour point of view. It consists of three sections. The first section deals with product and services marketing in ...
Sosyal medyanın viral (elektronik ağızdan ağıza) pazarlama faaliyetleri ve tüketici satın alım niyetine etkileri
(2018-08-06)
Bilgi iletişim teknolojilerinin gelişmesi ve internet tabanlı medya ortamlarının oldukça popüler hale gelmesi; firmaları pazarlama stratejilerini sosyal medya adı verilen bu ortamları kullanarak geliştirmeye doğru ...
Ekonomik kriz dönemlerinde tüketicilerin gıda ürünleri satın alma eğilimleri üzerine bir alan araştırması
(2018-08-06)
Ill ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ EKONOMİK KRİZ DÖNEMLERİNDE TÜKETİCİLERİN GIDA ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI Ayten ERDOĞAN Danışman : Prof. Dr. Recai ÇINAR 2003-SAYFA: 135 Jüri : Prof. Dr. Recai ...
Otomobil sahipliği ve satış sonrası hizmetlerinin tüketici davranışları açısından incelenmesi: Erzurum il merkezinde bir uygulama
(2018-08-06)
SUMMARY This study aims at investigating automobile ownership and post-sales services from a consumer behaviour point of view. It consists of three sections. The first section deals with product and services marketing in ...
Otomobil sahipliği ve satış sonrası hizmetlerinin tüketici davranışları açısından incelenmesi: Erzurum il merkezinde bir uygulama
(2018-08-06)
SUMMARY This study aims at investigating automobile ownership and post-sales services from a consumer behaviour point of view. It consists of three sections. The first section deals with product and services marketing in ...
Sürdürülebilir giysi satın almada etik unsurların değerlendirilmesi: Sosyal ağ kullanıcıları üzerine bir araştırma
(2019-04-01)
Tekstil ve hazır giyim sektörü, gelişmekte olan ülkelerin ekonomik kalkınma sürecinde önemli rol oynayan bir sanayi dalıdır ve sanayileşme sürecinin ilk başladığı sektörlerden birisidir. Ancak, son yıllarda gelişen ...
Tüketicilerin yerel basın işletmelerine yönelik tutumları ve beklentileri üzerine Erzurum`da bir araştırma
(2018-08-06)
ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ TÜKETİCİLERİN YEREL BASIN İŞLETMELERİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE ERZURUM'DA BİR ARAŞTIRMA Betül BULADİ Danışman: Prof. Dr. Aysel ERCİŞ 2003 - SAYFA: 70 Jüri: Prof. Dr. Aysel ...