Search
Now showing items 1-2 of 2
Algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyet arasındaki ilişkide müşteri memnuniyetinin rolü: Kış koridorunda bir uygulama
(2018-08-06)
Hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve davranışsal niyeti anlayabilmek ve açıklayabilmek için birçok araştırma yapılmış ve sonucun müşterilerin başlangıçta işletmeden bekledikleri hizmetin gerçekleşip gerçekleşmediği ...
Genel olarak otel işletmelerini etkileyen sorunlar: Doğu Anadolu bölgesinde bulunan otel işletmelerine yönelik bir uygulama
(2018-08-06)
Otel işletmeleri temelde modern işletmeciliğin kuralları ile yönetilse de, sektörün kendine has özellikleri otel işletmeciliğine farklı nitelikler katmaktadır. Öncelikle insana dayalı hizmet sunumu söz konusu olduğundan ...